szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Az első kínai autógyártó, mely átlépte a 30 milliós mennyiséget

Az első kínai autógyártó, mely átlépte a 30 milliós mennyiséget

Pokoli tűzvész tombol a Los Angeles-i földi paradicsomban – fotók

Pokoli tűzvész tombol a Los Angeles-i földi paradicsomban – fotók