szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

Három gond is van az okostelefonnal lőtt portrékkal

Három gond is van az okostelefonnal lőtt portrékkal

Egész sok magyar fizetne többet a tiszta energiáért

Egész sok magyar fizetne többet a tiszta energiáért

Zuhan a Fidesz-média – visszaütött Orbán mondása, hogy „a szív végül legyőzi a pénzt”?

Zuhan a Fidesz-média – visszaütött Orbán mondása, hogy „a szív végül legyőzi a pénzt”?

Technikailag felfüggesztik a hiány miatti uniós eljárást, de gyakorlatilag marad a szégyenpadon az ország

Technikailag felfüggesztik a hiány miatti uniós eljárást, de gyakorlatilag marad a szégyenpadon az ország