szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

Versenyautó a nappaliban: összeraktuk az első Lego Technic Ferrarit

Versenyautó a nappaliban: összeraktuk az első Lego Technic Ferrarit

Bárki mehet Montenegróba turistáskodni, megnyitják az összes határt

Bárki mehet Montenegróba turistáskodni, megnyitják az összes határt

Egy friss kutatás szerint a magyarok nem akarják, hogy pénzt fizessenek az oltásért

Egy friss kutatás szerint a magyarok nem akarják, hogy pénzt fizessenek az oltásért