szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

Az EP szakbizottsága ragaszkodik a jogállamisági feltételrendszerhez a következő költségvetésben

Az EP szakbizottsága ragaszkodik a jogállamisági feltételrendszerhez a következő költségvetésben

Navracsicsék szerint jogellenes a közalkalmazottak szerdai sztrájkja

Navracsicsék szerint jogellenes a közalkalmazottak szerdai sztrájkja

Nyolcvannal csapódott két kerékpáros közé egy autós – vádat emeltek a sofőr ellen

Nyolcvannal csapódott két kerékpáros közé egy autós – vádat emeltek a sofőr ellen

A hatalmas hatótávú nyújtott Mercedes CLA hosszabb lett a C-osztálynál

A hatalmas hatótávú nyújtott Mercedes CLA hosszabb lett a C-osztálynál