szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki...

Nagyszerű ötleteinek és kifinomult üzleti érzékének köszönhetően a Lavazza név az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a kávépiacon.Napjainkra a Lavazza cégnek 8 külföldi leányvállalata működik, a márka pedig 90 országban van jelen. Emilio Lavazza jó marketing technikáinak és üzleti stratégiájának köszönhetően a vállalat mind küllemében, mind minőségében a világ kávépiacának vezetőjévé nőtte ki magát.

A Lavazza történetet ide kattintva olvashatja el!

51 milliárd fölé drágult a tavaly átadott sukorói kajak-kenu akadémia

51 milliárd fölé drágult a tavaly átadott sukorói kajak-kenu akadémia

Pert vesztett a Birkenstock, bárki gyárthatja a papucsaikat

Pert vesztett a Birkenstock, bárki gyárthatja a papucsaikat

Trump elvenné Washington irányítását a városvezetéstől

Trump elvenné Washington irányítását a városvezetéstől

Der Standard: Tiborczék bejelentkeztek az orosz Raiffeisenért – a BDPST Group szerint ez nem igaz

Der Standard: Tiborczék bejelentkeztek az orosz Raiffeisenért – a BDPST Group szerint ez nem igaz