Pofás pofátlanság: teszten a Hyundai Ioniq 5 villanyautó
Meghajtottuk az új dél-koreai elektromos autót, amely karakteres formaterve, hatalmas utastere és remek hatékonysága révén pofátlan mennyiségű borsot tör a riválisai orra alá.
Meghajtottuk az új dél-koreai elektromos autót, amely karakteres formaterve, hatalmas utastere és remek hatékonysága révén pofátlan mennyiségű borsot tör a riválisai orra alá.
Hétközben férfiasan laza SUV-pótlék a városban, hétvégén remek társ az erdei dagonyázáshoz, és nem mellesleg visszaigényelhető az áfája. Igen, ez egy pickup, ami esetünkben konkrétan a négyféle spéci kivitelben búcsúzó Ford Ranger.
Akár 60 kilométert is megtesz tisztán elektromos módban és gombnyomásra magától előz a hamarosan kombiként is elérhető új Opel Astra, mellyel Budapesten ismerkedtünk meg testközelből.
A formatervezők a vonalakkal játszadoztak látványosan, a sofőrok pedig egy hamisítatlan vezetési élménnyel szolgáló és közben praktikus négyajtós kupét kapnak játékszernek. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a válaszokkal!
Megnéztük, hogy milyen a gyakorlatban az a kőkemény tesztsor, melynek révén a szakemberek objektív szempontok alapján ki tudják választani a jövő potenciális Michelisz Norbertjeit és Talmácsi Gáborjait.
A T7-es Multivan teljesen levetkőzte elődei haszonjárműves mivoltát, minden korábbinál áramvonalasabb és pratkikusabb lett, plugin hibrid hajtásának köszönhetően pedig akár 50 kilométert is képes megtenni tisztán elektromosan.
Horgászok és kalandvágyó párok hamisítatlan álomautója az új Caddy California, melynek alaposan megkérik az árát, cserébe viszont olyan személyre szabott panorámás ébredésünk lehet, mellyel még a legdrágább szállodák sem képesek szolgálni.
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
A már-már fullasztó SUV uralom idején a Ford tesz még egy kísérletet méretes egyterűjének népszerűbbé tetéle érdekében: kompakt hibrid hajtásláncot szerelt a Galaxyba, ami a beltér méretét nem, csak a károsanyag-kibocsátást csökkenti.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.
Egymásnak eresztettük a Galaxy Buds Prót és a WF-1000XM4-et, hogy kiderítsük, különböző felhasználási körülmények mellett melyik teljesít jobban.
Belgiumban próbáltuk ki a svéd márka első csak online rendelhető új androidos modelljét, mely kupésra faragott szabadidő-autóban most először újrahasznosított anyagok váltották az állati bőrt.
Sportosan kupésra hangolt formaterv, meglepően tágas és praktikus utastér, hatékony hibrid hajtáslánc: körülbelül így hangzik a Honda legújabb szabadidő-autójának sikerreceptje. Kipróbáltuk a harmadik generációs HR-V-t.
Ha túl kicsi az iPhone 13 mini, illetve, ha túl nagy és/vagy túl drága az iPhone 13 Pro Max, akkor érdemes szemügyre venni az idei almás mobilos kvartett két középső modelljét. Segítünk a testvérek közötti választásban.
Hamisítatlan GT életérzést keresünk és nem lenne baj, ha a technika nem feltétlenül nyakalná az üzemanyagot? Akkor jó helyen járunk, a 4-es BMW remekül vegyíti egymással a remek vezetési élményt és a hatékony működést, akár nyitott tető mellett is.
A Microsoft rengeteg ígérettel szolgál új operációs rendszere kapcsán, de vajon megéri-e váltani a 11-es Windowsra, és ha igen, mikor? Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Az akár 7 üléses változatban is kapható új hibrid Fordok 190 lóerős teljesítményűek.
Az egyik nem engedi rányitni az ajtót a hátulról érkező bringásokra, a másik pedig sci-fi hangulatú digitális visszapillantó megoldással sokkol. Meghajtottuk a Toyota prémiummárkájának új divatterepjáróját és szedánját.
Jelenleg nincs ennél gyorsabban feltölthető okostelefon a piacon. Kipróbáltuk, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Xiaomi akár 120 W teljesítmény mellett is tölthető, elérhető árú csúcshardveres mobilja.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.