Ha túl lassú a BMW M8: beültünk a 324 km/h-ig gyorsuló új Alpina B8-ba
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
Ezúttal nincs semmilyen elektronikus sebességkorlátozás, így az Autobahnon bőven 300 fölé gyorsíthatunk.
A 330 lóerős Levante hivatalos hazai bemutatóját Budapesten tartották meg – ott voltunk.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a Taycan enyhén terepkombisra hangolt új változata, ezenkívül pedig azt is megnéztük, hogy mit tud az első tisztán elektromos Porsche csak hátul hajtó alapmodellje.
Testközelből ismerkedtünk meg a kínai gyártó új felső-középkategóriás okostelefonjával, mely akkor tud 120 W-os töltést, amikor sok rivális még csak 20-30 W magasságában jár.
Ennek az X5-ösnek lényegében meg sem kottyan, ha egy kisebbfajta hadsereg támad rá.
Amennyiben rettentően unalmasnak találjuk a kompakt kategória összes modelljét, akkor a DS Automobiles újdonságát végre pontosan nekünk találták ki. Vezettük a DS 4-et, mely nagyon más, mint bármi más a piacon.
Az ország nyugati részét átszelt mezőny legértékesebb és egyik legpatinásabb autója egy 1957-es évjáratú 300 SL volt.
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Ez az egyetlen példányban létező autó büszkén viseli magán a Mercedes emblémát, azonban a fejlesztéséhez nem sok köze volt a stuttgarti gyártónak.
Mercedes designnal és kínai technikával támad a kívül kicsi, belül nagy újdonság.
Münchenben volt szerencsénk testközelből megismerkedni az új bajor szabadidő-autókkal.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
A sorozat most először érhető el M440i kivitelben, azonban ennél sportosabb, igazi M-es változat nem érkezik belőle.
Szupermodern műszerfalat kapott az új Renault-emblémát büszkén viselő újdonság.
Münchenben vettünk üléspróbát a BMW 0-ról 100-ra alig 4,3 másodperc alatt katapultáló újdonságában.
Az ígéretek arról szólnak, hogy a benzinmotor hiánya ellenére ez is egy igazi, hamisítatlan AMG modell maradt.
Magyar szürkeállomány is akad a hidrogénnel tankolható üzemanyagcellás X5-ös mögött, avagy élet a mostanság mindent elárasztó normál villanyautókon túl.
A Mercedes-Maybach első villanyautója várhatóan 2023-tól lesz kapható.