Sportos bajor villanyautó: beültünk az 544 lovas BMW i4 M50-be
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Ez az egyetlen példányban létező autó büszkén viseli magán a Mercedes emblémát, azonban a fejlesztéséhez nem sok köze volt a stuttgarti gyártónak.
Mercedes designnal és kínai technikával támad a kívül kicsi, belül nagy újdonság.
Münchenben volt szerencsénk testközelből megismerkedni az új bajor szabadidő-autókkal.
Megmutatjuk az 1000 lóerős Mercedes-AMG One részletmegoldásait.
A sorozat most először érhető el M440i kivitelben, azonban ennél sportosabb, igazi M-es változat nem érkezik belőle.
Szupermodern műszerfalat kapott az új Renault-emblémát büszkén viselő újdonság.
Münchenben vettünk üléspróbát a BMW 0-ról 100-ra alig 4,3 másodperc alatt katapultáló újdonságában.
Az ígéretek arról szólnak, hogy a benzinmotor hiánya ellenére ez is egy igazi, hamisítatlan AMG modell maradt.
Magyar szürkeállomány is akad a hidrogénnel tankolható üzemanyagcellás X5-ös mögött, avagy élet a mostanság mindent elárasztó normál villanyautókon túl.
A Mercedes-Maybach első villanyautója várhatóan 2023-tól lesz kapható.
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.
A Müncheni Autószalonon jártuk alaposan körbe a dél-koreai gyártó fejlett önvezetésre képes újdonságát.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
A Mercedes Münchenben mutatta be a G-Klasse tisztán elektromos változatát, melyben gyorsan üléspróbát vettünk.
Érdemes megbecsülni a kicsi és könnyű autókat, már ameddig egyáltalán még kapni lehet ilyeneket. És bizony ilyen az i20 N is, ráadásképp pedig kellően erős és izgalmas, vagyis esetében elvileg minden adott az ardenalin áztatta vezetési élményhez.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Ez még nem az a Hyundai, amely 680 lóerővel hangtalanul, tisztán elektromosan suhan. Nem, ez egy hamisítatlan benzinpusztító ordibátor, ami bár sokkal gyengébb a villanymotoros társánál, cserébe jelentősen könnyebb is.