Rendőrautónak tűnhet, valójában sofőr nélküli taxi ez az új Hyundai
A Müncheni Autószalonon jártuk alaposan körbe a dél-koreai gyártó fejlett önvezetésre képes újdonságát.
A Müncheni Autószalonon jártuk alaposan körbe a dél-koreai gyártó fejlett önvezetésre képes újdonságát.
Még szoknunk kell, hogy a kocsi hátulján egy méretes elektromos csatlakozóaljzat található a GT 63 S típusjelzés alatt.
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
A Mercedes Münchenben mutatta be a G-Klasse tisztán elektromos változatát, melyben gyorsan üléspróbát vettünk.
Érdemes megbecsülni a kicsi és könnyű autókat, már ameddig egyáltalán még kapni lehet ilyeneket. És bizony ilyen az i20 N is, ráadásképp pedig kellően erős és izgalmas, vagyis esetében elvileg minden adott az ardenalin áztatta vezetési élményhez.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Ez még nem az a Hyundai, amely 680 lóerővel hangtalanul, tisztán elektromosan suhan. Nem, ez egy hamisítatlan benzinpusztító ordibátor, ami bár sokkal gyengébb a villanymotoros társánál, cserébe jelentősen könnyebb is.
Kipróbáltuk a világ első vízálló hajlítható telefonját, az akár ceruzával is kezelhető, kijelzőbe rejtett kamerás Fold3-at, és megnéztük mit tud a gyakorlatban olcsóbb kistestvére, a korábbinál sokkal nagyobb külső kijelzőt kapott Flip3.
A Hungaroringen testközelből ismerkedtünk meg a lokálisan zéró károsanyagot kibocsátó autók szupergyors töltésével.
Amilyen kompakt, olyan hatalmasat lép a Volvo első igazi elektromos autója. Kipróbáltuk a korábban Év Autója címet bezsebelt XC40 két villanymotorral meghajtott legfrissebb, zöld rendszámos változatát.
Megnéztük, hogy mi zajlik a színfalak mögött szombat reggel a WTCR és a Pure ETCR csapatainál.
Mogyoródra a benzines és elektromos túraautók versenyei mellett az igen komoly értéket képviselő gyönyörű oldtimerek miatt is érdemes ellátogatni.
A Zengő Motorsport nagyszabású közönségtalálkozót tartott Budapest szívében.
Hazánkat két fiatal tehetség képviseli majd a szeptemberi párizsi megmérettetésen.
A dél-koreai gyártó két összehajtható okostelefon mellett órákat és zajszűrős fülhallgatót is letett az asztalra csütörtökön. Kézbe vettük a Samsungnak azt a telefonját is, melynek előlapi kameráját először rejtette a képernyőbe a vállalat.
Megérkezett Magyarországra a Caddy kempingezésre kihegyezett legújabb változata.
Hogy milyen testközelből az a kívül fehér, belül burgundivörös kompakt Mazda 3 és Mazda 6 sportkombi, amelyekkel a japán gyártó a fennállásának 100. évfordulóját ünnepli? Megnéztük és meghajtottuk őket.
Megérkezett a Hyundai első igazán sportos szabadidő-autója, a Kona N, melyet a ráncfelvarrt i30 N és a teljesen új i20 N társaságában fogtunk vallatóra. Durrogásból, tempóból és adrenalinból nem volt hiány.
Nagyon finoman, igen óvatosan varrták fel az Audi legnépszerűbb szabadidő-autójának ráncait, melyből egy ideje már sportosra faragott kupé változat is készül. Mi viszont egy praktikus normál kivitelt fogtunk vallatóra, takarékos dízelmotorral, összkerék-hajtással.
A kínai gyártó nemcsak a hardvert, hanem a szoftvert is teljesen újra cserélte, ennek viszont alaposan megfizettetik az árát. Nyúzópróbán az elődjénél nagyobb tudású, de egyben többet is fogyasztó Huawei Watch 3 Pro.