szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A felszállás és a landolás a repülés legveszélyesebb fázisai, és még a képzett pilóták számára is komoly kihívást jelentenek erős keresztszél esetén. Márpedig Düsseldorf repterén igen erős, 55 csomós (kb. 100 km/h) szél fújt tegnap.

A Cargospotter videósa 7 órát töltött a németországi repülőtéren, ez alatt az idő alatt Boeing 737, Boeing 757, Boeing 777, Boeing 787, Airbus A320, Airbus A330, Fokker 100 és CRJ-900 gépek leszállását, illetve a leszállási kísérlet megszakítását (átstartolását) is megörökítette. A pilóták a tolóerő szabályozásával próbálják kiigazítani a siklószöget, de ha a gép letételét kockázatosnak ítélik, továbbrepülnek, tulajdonképpen ezt nevezik átstartolásnak.

Ha máskor is látni szeretné a hasonlóan látványos videókat, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Betonfalat emeltek közvetlenül a partra az agárdi szabadstrandon

Betonfalat emeltek közvetlenül a partra az agárdi szabadstrandon

Tovább terjeszkedik az Amazon tenyérfizetős rendszere

Tovább terjeszkedik az Amazon tenyérfizetős rendszere

EMA: A Johnson & Johnson vakcináinak igen ritka mellékhatása lehet a vérrögképződés

EMA: A Johnson & Johnson vakcináinak igen ritka mellékhatása lehet a vérrögképződés