Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nemsokára eltűnnek az ideiglenes vezetőfülkék a 4-es metró szerelvényeiből – közölte a BKV.
Az utasoknak a 4-es metró szerelvényeinek szélvédőjén keresztül nemsokára különleges rálátásuk lesz a metróalagútra – írta a fülkék elbontásáról a BKV, amely a Facebookon több fotót is posztolt a munkáról.
A bontás után eltűnik a vezetőfülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés is, így a vonat befogadóképessége kis mértékben meg is növekszik. A vezetőpult és a rajta található kezelőszervek megmaradnak, de leburkolják őket egy zárható fedéllel.
A járművezető nélküli, teljesen automata vonatvezérlésű metróvonal januárban kapta meg a végleges használatbavételi engedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól (NKH).
Tarlós István főpolgármester és az NKH akkor azt közölte, hogy Kelet-Közép-Európában egyedül a budapesti 4-es metróvonalon alkalmaznak járművezető nélküli üzemet, de egész Európában alig található ilyen fejlettségű automata metróvonal, amelynek 99,96 százalék feletti a rendelkezésre állási szintje.
A vonalon korábban összesen 15 álló egylégterű metrószerelvény állt forgalomba automata vezérléssel. Vonatkísérő személyzet is csak az utasforgalmi próbaüzem idején, 2015 őszéig tartózkodott a szerelvényeken.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.