A nagy kérdés: Egy Ferrarit csak elrontani lehet a tuninggal?
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, az viszont tény, hogy ez a Ferrari erősebb lett a kiindulási állapotánál.
A szépség megítélése ugyebár meglehetősen szubjektív dolog, az viszont tény, hogy ez a Ferrari erősebb lett a kiindulási állapotánál.
Ma is erős a forgalom reggel a budapesti bevezető utakon, van, ahol több kilométeren át alig halad a forgalom.
Hogy ki és mikor készítette az alábbi autót, azt sajnos nem lehet tudni, de az biztos, hogy nem sajnálta a ráfordított időt.
A körforgalom működése viszonylag egyszerűen megérthető, de a jelek szerint nem mindenki számára.
A Porsche sofőrje későn vette észre a műszaki okok miatt ott álló autót, de még így is szerencsésen úszta meg a balesetet.
Győrben is gyártani fog elektromos autókat az Audi a jövőben - jelentette be Rupert Stadler, a cég vezérigazgatója.
A férfi kézben tartott mobilon beszélt vezetés közben.
Sir James Dyson nevét elsősorban a nevével fémjelzett porszívókról lehet ismerni. Gondoskodna róla, hogy ez ne csak így legyen.
Különös balesetet rögzített nemrég egy térfigyelő kamera Ausztráliában, ami után a sofőr és a Tesla is eltérően látja a dolgokat.
A coloradói Mandi Shepard autóját nemrég meghúzták a parkolóban, a tettes viszont nem hajtott el csak úgy a helyszínről.
A Skoda a cég története során eddig hatszor változtatott logót, a mostani alapja csak 1926 óta van "velünk". De mit is jelent pontosan?
A napokban egy térfigyelő kamera rögzítette, hogyan lopják el egy gyanútlan nő autóját az utca kellős közepén.
Egy garázsban felejtett poros ritkaságért, hamar megadnak millió dollárokat a gyűjtők.
Balhés volt az éjszaka Heidelbergben: a kalapácsos rongálót figyelmeztető lövéssel fékezték meg, de ezt egy rendőrnő füle bánta.
A komoly ralis tapasztalattal rendelkező márka egy minden korábbinál potensebb sportautóval rukkolt elő, amiben adott esetben akár egy komplett család is elfér.
A fejlesztők nem csináltak egyebet, mint maximálisan kihasználták a rendelkezésre álló hatalmas felületet.
A KRESZ szabályai szerint a biztonsági öv használata kötelező, van azonban 7 olyan eset, amikor nem muszáj becsatolni.
Úgy tűnik, a Tesla mérnökei egészen más irányba gondolkodnak, mint az autóipar többi szereplője.
Ilyen az, amikor egy sportpályát nem pont olyan célra használnak, amire kellene.