Baleset baleset hátán: alakul a káosz az M5-ösön
Egy korábbi balesett miatt rohant egymásba három autó a sztráda Szeged felé vezető oldalán.
Egy korábbi balesett miatt rohant egymásba három autó a sztráda Szeged felé vezető oldalán.
A helyszínelés és a mentés idejére lezárt útról a forgalmat az újhartyáni csomópontban az 5-ös útra terelik
A Red Bull Racing által közzétett videó részletesen bemutatja, hogy mennyi munkával jár egy apró alkatrész megtervezése, legyártása és tesztelése mielőtt bekerül a versenyautóba. Felmerül a kérdés, vajon mennyi munkaóra mehet el egy komplikáltabb alkatrésszel?!
A szerencsétlenül járt állat az utolsó erejével még nekirontott az ajtót nyitó sofőrnek.
Október közepétől a 14-es villamos is leáll a Róbert Károly körút felújítása miatt, pótlóbuszok fognak közlekedni helyette.
A Nyugatiból induló vonat a halálra gázolt egy embert.
A japánok ötlete felvet néhány kérdést.
Az autók egyelőre csak okosak, de hamarosan intelligensek is lesznek, és akkor egy egészen új világ kezdődik.
Délután kilenc, kora este 7 autó ütközött össze a sztrádán. Az újabb baleset is a Miskolc felé vezető oldalon történt, az 54-es kilométernél. Sérültek is vannak.
A ráfutásos baleset a 74-es kilométernél történt, a Miskolc felé vezető oldalon, a belső sávot lezárták. Senki sem sérült meg.
A polgármesteri hivatal, az önkormányzati intézmények és gazdasági társaságok dolgozói részesülhetnek a támogatásból.
Jövőre jelentősen áttervezett a autókkal indulhat a rali-világbajnokság. Egy régi nagy győztes márka, a Toyota pedig visszatér.
Michael Bay egy igazi rombolót rendelt a filmhez, ami tesz is a dolgát rendesen.
A rendkívül hatékony új erőforrást két évtizedig fejlesztették és hamarosan rengeteg autóban elérhető lesz – tárt karokkal, pontosabban tárt motorháztetőkkel várjuk.
Beindult az idei Párizsi Autószalon. Az ilyen motor show-k egyik legérdekesebb gyűjteménye mindig a koncepcióautóké. A vadabbnál vadabb ötletekből általában alig marad valami a szériagyártású autókra, de legalább a márkák dizájncsapatai kitombolhatják magukat a sok kötöttség után.
Olyan hiperautót építenének, amit Forma–1-es alapú motor hajtana meg, de az utakon legálisan közlekedhetne.
A motoros óriásit bukott, csoda, ha nem lesz maradandó sérülése.
320 km/h végsebesség, 3,5 másodperces 0-100, 450 literes csomagtartó - ideális családi autó. Ez a Ferrari GTC4 Lusso T.
A maranellóiak tető nélküli szupersportkocsija 963 lóerős teljesítményre képes, melynek révén 3 másodperc alatt gyorsul álló helyből százas tempóra, a végsebessége pedig meghaladja a 350 kilométer/órát.