szerző:
Tetszett a cikk?

A Q3 és a Q5 közé érkezett modell meghajtásáról 100 százalékban elektromos rendszer gondoskodik.

Az Audi a napokban megrendezett Genfi Autószalonon tartotta a vadonatúj Q4 e-tron világpremierjét. A jelenleg koncepcióautóként leleplezett, de jövőre várhatóan már szériaváltozatban is bemutatkozó újdonság 4,59 méter hosszú, vagyis pont beékelődik a Q3 és a Q5 közé. A 2,77 méteres tengelytávolságú villanyautó 1,9 méter széles, magassága pedig 1,61 méter.
László Ferenc

A hatalmas méretű, de nem sok funkcióval rendelkező hűtőrácsot kapott kocsi mozgatásáról két villanymotor gondoskodik, melyek összteljesítménye 306 lóerő. A 460 Nm nyomatékú, összkerékhajtású Audi 6,3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebességét pedig 180 km/h-ra korlátozza az elektronika.

László Ferenc

A karosszéria aljába szerelt lítium-ion akkumulátorcsomag 82 kWh kapacitású, ami a WLTP-szabvány szerint mintegy 450 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé. Egy 0-80 százalékos töltés kevesebb mint 30 percig tart, már amennyiben találunk valahol egy 125 kW teljesítményű ultragyors töltőt.

László Ferenc

A nagyobb e-tron testvérmodelltől eltérően az elektromos Q4-en hagyományos külső visszapillantó tükrök vannak, normál kilincsek viszont nincsenek az autón. A kormány mögött természetesen már digitális műszeregység található, a vezető felé fordított központi kijelző 12,3 colos képátlójú, a szélvédőre vetített HUD pedig kiterjesztettvalóság-elemeket is meg tud jeleníteni.

László Ferenc

Az újrahasznosított anyagokat gazdagon felvonultató középkategóriás SUV-ban mind elöl, mind hátul igen korrekt a helykínálat.

László Ferenc

 

László Ferenc

Audi
Audi
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!