
A hatalmas méretű, de nem sok funkcióval rendelkező hűtőrácsot kapott kocsi mozgatásáról két villanymotor gondoskodik, melyek összteljesítménye 306 lóerő. A 460 Nm nyomatékú, összkerékhajtású Audi 6,3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebességét pedig 180 km/h-ra korlátozza az elektronika.

A karosszéria aljába szerelt lítium-ion akkumulátorcsomag 82 kWh kapacitású, ami a WLTP-szabvány szerint mintegy 450 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé. Egy 0-80 százalékos töltés kevesebb mint 30 percig tart, már amennyiben találunk valahol egy 125 kW teljesítményű ultragyors töltőt.

A nagyobb e-tron testvérmodelltől eltérően az elektromos Q4-en hagyományos külső visszapillantó tükrök vannak, normál kilincsek viszont nincsenek az autón. A kormány mögött természetesen már digitális műszeregység található, a vezető felé fordított központi kijelző 12,3 colos képátlójú, a szélvédőre vetített HUD pedig kiterjesztettvalóság-elemeket is meg tud jeleníteni.

Az újrahasznosított anyagokat gazdagon felvonultató középkategóriás SUV-ban mind elöl, mind hátul igen korrekt a helykínálat.



