Bill MacEachern egy kanadai üzletember, aki 1975-ben rendelte 911 Turbóját, amellyel azóta jóval több mint egymillió kilométert autózott. Mindez azt jelenti, mintha naponta 78 kilométert közlekedett volna az autóval.
1970-ben ment először egy Porschéval, előtte a klasszikus amerikai vonalat követve Oldsmobile-ja volt. Miután kipróbálta a német kocsit, vett is egy 911-est céges autónak, majd mivel érdekelte a turbós verzió, erre váltott, rendelt egyet a 930-as szériából, egy sötétkék színűt.
1976 májusában megérkezett Németországból az autó, amelyen még az is látható volt, hogy ez a darab a 350-ik a sorozat akkori autói közül. MacEachern még arra is emlékezett, hogy amikor átvette a kocsit, megijedt, mert más színű volt, mint amit rendelt. Hamar kiderült azonban, hogy csak a hosszú hajóút miatt annyira koszos volt az autó, hogy nem látszott a gyári színe.
Ezt követően elkezdett a kocsival járni: Florida, Kalifornia vagy épp New England; mindenhova ment, és mivel nagy autósport-rajongó, természetesen mindenhova a Turbóval.
2009-re a járműve elérte a 850 ezres futásteljesítményt, és sajnos karambolozott is egy SUV-val. De szerencséjére gyorsan helyreállították a gépet, és használhatta tovább. 2012-ben elérte az 1 millió kilométert is, és azóta sem tervezi lecserélni az autót.
Persze a problémák nem kerülték el ezt a kocsit sem, az első turbó például 40 ezer kilométer után megadta magát, és az ezt követőeket is gyakran kellett cserélni.
A motort is cserélték néhányszor, jellemzően nagyobbat kapott az autó az eredetinél. Így ’98-ban például egy 500 lovas, hathengerest, vagy 2007-ben egy 3,4 literest, a jelenlegi pedig egy 660 lóerős erőforrás a kocsiban. Vagyis a gazdája koránt sem tart a hátsókerék-hajtású és farmotoros klasszikus Porsche kezelhetetlenségétől.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.