Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A Mondeo új generációja igen ígéretesnek tűnik, de van vele egy komolyabb probléma.
Régóta nyílt titok, hogy a divatterepjárók mindent elsöprő sikere miatt véget ér a Ford népszerű szedánjának/kombijának, a Mondeónak a pályafutása. Legalábbis Európában és Amerikában mindenképp, ettől függetlenül most leleplezték a típus új generációját.
Az új Mondeót Kínában tervezték, ott mutatták be, ott gyártják, illetve csak és kizárólag ott fogják értékesíteni.
A közelmúltban debütált szemrevaló Lincoln Zephyrrel közös platformot használó újdonság 6,3 centiméterrel hosszabb és 2,3 centiméterrel szélesebb, mint az elődje.
A 4,94 méter hosszú új Mondeo méretes hűtőrácsot, vékony fényszórókat, kupé hangulatú vonalvezetést és Mustang utánérzésű hátsó részt kapott.
Az utasteret egyelőre nem mutatták meg, azonban a műszerfal minden valószínűség szerint az Evoséhoz lesz hasonló, vagyis egy 12,3 és egy 27 colos kijelzőt vonultat fel.
A hajtásláncról is keveset lehet tudni, mindenesetre az Ecoboost 245 típusjelzésből az Evos-féle 245 lóerős 2 literes 4 hengeres benzinmotorra, illetve egy nyolcfokozatú automata váltóra lehet következtetni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.