szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Ford teljesen új fejlesztésű modellje egyfajta átmenetet képez a szabadidő-autók és a kombik között.

A hagyományos szedánok és kombik iránt világszerte egyre visszafogottabb igény mutatkozik, így a többi gyártóhoz hasonlóan a Ford is egyre inkább a divatterepjárók irányába nyit. Ennek jegyében az aktuális Mondeo már nem kap közvetlen utódot, illetve a Sanghaji Autószalonon leleplezték a gyártó legfrisebb szabadidőautó-kategóriás újdonságát, az Evost:

©

A koncepcióját illetően leginkább a nemrégiben leleplezett Citroën C5 X-hez hasonlítható Ford Evost Kínában fejlesztették ki, és első körben ott is lesz kapható.

©

A rejtett kilincses újdonság formatervébe egy SUV-ot, egy kupét és akár egy kombit is bele lehet látni.

©

Az utastérben egy 1,1 méter széles digitális műszerfalra lehetünk figyelmesek, melynek része egy 12,3 colos műszeregység, illetve egy 27 colos 4K érintőkijelző.

©

A 19 colos kerekeken gördülő Ford Evos plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik, ennek részleteire és a gyártónak a modellel kapcsolatos globális terveire később derül majd fény.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!