szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az első vélemények szerint a termék illata olyan, mint amikor gyertya fölé hajol valaki és megpörköli a haját. Végül is, ezt is ígéri az „Égett haj” parfüm.

A egyik világ leggazdagabb embere hóbortos pillanatában piacra dobott egy Burnt Hair (Égett haj) nevű parfümöt. Musk szerint néhány órán belül tízezer palack el is kelt belőle.

Musk új illatának szlogenje: a visszataszító vágy esszenciája. Mint írta a Twitteren, nem is érti, miért nem jutott ez a termék előbb az eszébe.

Musk szerint férfiakhoz és nőkhöz egyaránt illik a parfümje és néhány visszajelzés szerint olyan is az illat, mint a gyertyalángnál megpörkölődött haj. Egy palack mindenesetre 100 dollárba (103 euróba) kerül, vagyis egymillió dollárt keresett vele órákon belül.

A vállalkozónak nem ez az első ilyen portfólióbővítő terméke, többek között Tesla tequilát is árusított már és legalább ilyen szórakozott ötlete volt a Tesla rövidnadrág – angolul short – egyértelmű utalással arra, amikor megünnepelte győzelmét a befektetők felett, akik arra fogadtak, hogy bedől a cége.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!