A Jaguar az 1961-es Genfi Autószalonon tárta először a nagyközönség elé E-Type sportkocsiját, amely 2+2 üléses kupé és 2 üléses roadster változatokban készült típus különböző motorokkal szerelt változatai egészen 1974-ig a kínálatban maradtak.


A sokak által a világ legszebb autói közé sorolt Jaguar E-Type most feltámadni látszik: a neves autóipari dizájner, a Jaguar egykori főtervezőjeként jegyzett Ian Callum előrukkolt a patinás roadster XXI. századi leszármazottjával.
A klasszikus vonalvezetést kívül-belül modern stílusjegyekkel kombináló sportkocsi egyelőre még csak a digitális világban létezik, azonban a Callum Designs nagy örömmel teljesíti a tehetős megrendelők minden kívánságát.


Nem tudni, hogy a vászontetős, szupermodern E-Type pontosan milyen hajtáslánccal bír, az azonban teljesen egyértelmű, hogy a tervezők belső égésű motorban és kézi kapcsolású váltóban gondolkodnak.
Vélhetően sokan örülnének, ha a gyártásból nemrégiben kikerült F-Type kompresszorral megfújt 5 literes, V8-as motorja kerülne az újdonságba, melynek legdurvább verziója 575 lóerős, és 700 Nm-es produkciót ad elő.



