„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Íme a több mint hat évtizedes múltra visszatekintő Jaguar E-Type XXI. századi kései leszármazottja.
A Jaguar az 1961-es Genfi Autószalonon tárta először a nagyközönség elé E-Type sportkocsiját, amely 2+2 üléses kupé és 2 üléses roadster változatokban készült típus különböző motorokkal szerelt változatai egészen 1974-ig a kínálatban maradtak.
A sokak által a világ legszebb autói közé sorolt Jaguar E-Type most feltámadni látszik: a neves autóipari dizájner, a Jaguar egykori főtervezőjeként jegyzett Ian Callum előrukkolt a patinás roadster XXI. századi leszármazottjával.
A klasszikus vonalvezetést kívül-belül modern stílusjegyekkel kombináló sportkocsi egyelőre még csak a digitális világban létezik, azonban a Callum Designs nagy örömmel teljesíti a tehetős megrendelők minden kívánságát.
Nem tudni, hogy a vászontetős, szupermodern E-Type pontosan milyen hajtáslánccal bír, az azonban teljesen egyértelmű, hogy a tervezők belső égésű motorban és kézi kapcsolású váltóban gondolkodnak.
Vélhetően sokan örülnének, ha a gyártásból nemrégiben kikerült F-Type kompresszorral megfújt 5 literes, V8-as motorja kerülne az újdonságba, melynek legdurvább verziója 575 lóerős, és 700 Nm-es produkciót ad elő.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több szempontból is hasonló a három évvel ezelőtti durván száraz nyárhoz az idei kiindulóhelyzet.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.