„Nem akarhatnak több ezer békés polgárt erővel szétkergetni” – politikai elemzők a betiltott Pride-ról
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
Kétféle akkumulátorral, első- és összkerék-hajtású változatban debütál a piacon Suzuki e Vitara.
Nemrégiben volt szerencsénk üléspróbát venni az immár 10 éves múltra visszatekintő normál Vitarától eltérően nem Esztergomban, hanem Indiában készülő vadonatúj e Vitarában, melynek most fény derült az árára is.
A Magyarországon egyelőre még nem rendelhető elektromos szabadidő-autó az Egyesült Királyságban 29999 fontos (14,1 millió forint), 20 százalékos helyi adót tartalmazó alapáron debütált, mely összeg ellenében egy 49 kWh kapacitású akkumulátoros, 345 kilométeres hatótávú és 144 lóerős elsőkerék-hajtású Motion példány vezethető haza.
A szintén 2WD kivitelű, de már 61 kWh kapacitású, 428 kilométeres hatótávolságú és 174 lovas verzió 32999 fonton (15,5 millió forint) nyit Motion felszereltséggel, Ultra kivitelben pedig alaphangon 35799 fontot (16,8 millió forint) kóstál.
Összkerék-hajtással és nagyobb aksival, illetve 184 lóerővel 34999-37799 fontba (16,4-17,8 millió) kerül a 396-412 kilométeres hatótávú japán újdonság.
A riválisok közül az általunk már alaposan letesztelt Kia EV3 33005 fonton (15,5 millió forint) startol 58 kWh-os teleppel és 204 lóerővel, a 81,4 kWh-os verzió 36005 fonton nyit (16,9 millió forint), az 54 kWh-os és 156 lovas Peugeot e-2008 brit alapára pedig 35300 font (16,6 millió forint).
A Kia EV3 magyarországi alapára 14 millió forint, a Peugeot e-2008 pedig 14,3 millió forinton nyit.
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az OKSZ főtitkára szerint a kiskereskedőket hasonló ideológiai előítéletek sújtják, mint az 1960-as években.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.