Retró formával és 680 lovas hibrid hidrogén-villany hajtással sokkol a legújabb Hyundai
A hajtáslánc tekintetében egyértelműen a jövőbe mutató kupé design fronton a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
A hajtáslánc tekintetében egyértelműen a jövőbe mutató kupé design fronton a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
Az újdonság láttán azonnal a legendás Manta B 400 és az Ascona 400 villanhat át az agyunkon.
A rezsiharc elbukásával egyik pillanatról a másikra nagyot fordult a világ a villanyautósokkal is. Most úgy néz ki, ha valaki csak a „rezsivédett” árammennyiség felett tudja otthon tölteni autóját, azzal szembesülhet, hogy még 600 forint feletti hagyományos üzemanyagáraknál is a benzines vagy dízeles autóstársak járnak jobban.
Nagyobb teljesítménnyel és sportosabb felfüggesztéssel támad az újdonság.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
Hamarosan megkapják idei céges autóikat a játékosok, amely több szempontból is jelentős változás idén.
A dél-koreai gyártó áramvonalas újdonsága akár 350 kW-os teljesítmény mellett is tölthető.
Még az elektromos vezetékeket is ki kellett kerülnie leszállás közben.
Az eddigieknél szerényebb teljesítmény mellé ezúttal nagyobb hatótávolság társul.
Annyi sofőr hiányzik, hogy ilyen, elsőre igencsak abszurd ötletekkel próbálnak javítani a helyzeten.
Egy évtizeden át működött az a csoport, amely a vádirat szerint 2-10 ezer forintot kért el műszaki vizsgánként a gyors ügyintézésért, és azért, hogy kisebb javításokra bele lehessen nyúlni a járművekbe a vizsga alatt is.
Túl hirtelen váltott sávot a sofőr, és utána már elindult a láncreakció.
Még szárnyal a behozatal az egyre rosszabb feltételek ellenére is, viszont az jól látszik, a mostani kedvenc használtautóinknak nem lesz hosszú távon utánpótlása.
A Pininfarina Battista kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A még mindig csak a harmincas éveiben járó cégtulajdonos Mate Rimac és cége mára az egyik leginkább elismert neve a nagy teljesítményű elektromos autók fejlesztésének.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
Megérkezett a japán gyártó nagyobb szabadidő-autójának hatodik generációja.
Csaknem 30 százalékkal estek ez eladásaik az első fél évben.