Kihívást keresőknek: bőven lesz munka ezzel a romos pajtalelet Ferrarival
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A közútkezelő azt kéri, mindenki tájékozódjon az útviszonyokról, és csak a téli közlekedésre felkészített járművekkel induljon el.
Több autópályán akadályozza a forgalmat baleset.
Az SUV modellek adják az eladások közel felét a bajor márkánál.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
Elég sok baj volt az autóval.
Az autóipar legfelsőbb rétegeiben egészen máshogy csapódott le a világjárvány, a chip- és alapanyagválság és a növekvő árak, mint a többieknél.
Két dolgot is másképp csinál a kínai autógyártó, mint a hagyományos megoldás: cserélgetik az akkumulátort, amit ráadásul csak bérbe adnak a kocsihoz.
A bajor márka idei évét az ötödik ikszét behúzó M GmbH sportos újdonságai mellett a villanyautók és a divatterepjárók határozzák meg.
Tíz év alatt nagyjából egymillió autóval bővült a magyar autópark.
Ha valaki most megrendel egy példányt, valószínűleg csak 2026-ban veheti majd át.
Egyre inkább egyedi autókat lehet csinálni az amerikai elektromos kocsikból is.
A fényhíddal ellátott safety car a Formula E versenyeken teljesít majd szolgálatot.
Nagyjából minden évben felbukkan egy-egy ilyen videó.
A brit luxusterepjáró 47 millió forinton nyitó ötödik generációjában sok magyar eredetű technikával és alkatrésszel találkozhatunk.
Az 55 éve indult céget több mint két évtizede vette meg a Renault.
Igaz, hogy nem volt sebességkorlátozás az érintett szakaszon, ahol a Bugatti Chiron száguldott, de a közlekedési szabályokban nem csak ez van benne.
A hordókkal teletűzdelt korlát lényegében tovább vezeti a nekisodródó autót.
A villanymotoros új sportkombi csúcsmodellje 2,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.