#Alza



Lenyomják a hazai e-kereskedőket a külföldiek
 

Lenyomják a hazai e-kereskedőket a külföldiek

Megviselte, de nem törte meg a hazai digitális kereskedelmet az elmúlt évek gazdaságilag viszontagságos időszaka egy friss összesítés szerint. Jól látszik, hogy a vásárlói igények változnak. Ez leginkább a magyar cégeknek okozhat fejtörést, amelyeknek egyre nagyobb kihívás lesz lépést tartani a helyi piacot leuraló külföldi versenytársaikkal.


 

"A férfiak ahelyett, hogy kiporszívóznának, vesznek egy robotporszívót a feleségüknek, ők meg borotvakészletet a férjüknek"

A gyorséttermekből ismert drive-int telepített az Alza, a termékeket az autójukból vehetik át a vásárlók - mondta el a hvg.hu-nak Takács Csaba, az Alza.hu magyarországi vezetője. A szakember arról is beszélt lapunknak, el lehet-e jutni addig, hogy eladó sem legyen egy boltban, hogyan befolyásolják a hídlezárások az üzleti terveket, fognak-e zoknit is árulni, és hogyan reagáltak a magyar vásárlók arra, amikor a nyakukba kaptak egy rezsinövelést.