Csődegyezséget kötött a Bónusz Brigád a hitelezőivel
Közel öt hónap telt el azóta, hogy a Bónusz Brigád csődvédelmet kért, mostanra jutottak el az egyezségig.
Közel öt hónap telt el azóta, hogy a Bónusz Brigád csődvédelmet kért, mostanra jutottak el az egyezségig.
Elkészült a 2021-es költségvetés; a szakma is találgat, ki járhat igazán jól a sörpiacot átalakító tervekkel; Németország vette át az EU elnökségét. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A csődvédelmet kérő kuponos cég, a Bónusz Brigád a tartozások 19 százalékát egyenlítené ki a partnereinek, ezt is hosszú évek alatt. Pénteken válik biztossá, hogy az érintettek ebbe belemennek-e, de információink szerint erre kevés az esély.
Egy internetes oldal kínált 890 forint helyett 89-ért egy népszerű gluténmentes lisztkeveréket.
Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó e-mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak – ezzel a jelenséggel indokolja a Bónusz Brigád, hogy miért kezdte el használni az ügyféladatokra támaszkodó Exponea CX platformot, amivel hirdetési stratégiájuk és az ügyfélélmény átalakítását tűzték ki célul.
Míg korábban 90 százalékos kedvezmények is voltak, mára ezek szinte teljesen eltűntek.
80 százalékos kedvezménnyel lehet jegyeket venni Koltay Gábor 1956-os rockmusicaljére a Bónusz Brigádon.
Főként személyi és stratégiai változások történtek és vannak folyamatban a Bónusz Brigádot működtető Skoopy Kft.-nél. Többek között új operatív igazgató került a közösségi vásárlással foglalkozó cég élére, de a két alapító továbbra sem megy nyugdíjba. Mindemellett új projektek is szerepelnek az elképzelések között.
Több mint négyszeresére nőtt egy év alatt az online kuponokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád nyeresége, 2013-ban 66,8 millió forint nettó profitot könyvelt el.
A közösségi vásárlóoldalak, internetes szállásoldalak képviselői, valamint a szállásadók eltérően vélekednek arról, hogy a bónuszok, kuponok, internetes kedvezmények segítenek vagy inkább kárt okoznak a szállodaiparnak - derült ki a Turisztikai Managerek Szövetségének keddi budapesti kerekasztal-beszélgetésén, ahol az előbbiek az előnyöket, utóbbiak inkább a hátrányokat hangsúlyozták.
Egy szlovákiai magyar exújságíró és egy Amerikából hazatért forgatókönyvíró gondolt egyet, s két és fél évvel ezelőtt átírta az internetes kereskedelem és marketing hazai gyakorlatát. Mindketten 19-re húztak lapot, amikor kiléptek volt munkahelyükről, de végül összejött nekik a legnagyobb hazai közösségi vásárlói oldal. Ők a Bónusz Brigád alapítói.