szerző:
hvg.hu

Napjainkra azok az e-commerce vállalatok, amelyek nem ismerték ki kellően vásárlóikat, üres kosarakra, leiratkozó e-mailek sorozatára és nullához közelítő konverziókra számíthatnak – ezzel a jelenséggel indokolja a Bónusz Brigád, hogy miért kezdte el használni az ügyféladatokra támaszkodó Exponea CX platformot, amivel hirdetési stratégiájuk és az ügyfélélmény átalakítását tűzték ki célul.

Bár a jó ajánlatokat mindenki szereti, sokszor halljuk (és mondjuk) az olyan reakciókat, hogy „zavaró”, „miért kapom ezt?”, „csak kitakarja az oldalt” vagy „már megint egy spam”. A pontos igények feltérképezésére és az igazán eredményes hirdetési kampányok kidolgozására jöttek létre a úgynevezett CX platformok (Customer Experience, azaz vásárlói élmény), mint a szlovák Exponea vállalat Experience Cloud megoldása, amelyet alkalmazva a Bónusz Brigád új, elemzéseken alapuló digitális marketing kampányokat dolgozott ki – áll a kuponos oldal közleményében.

A legfontosabb változás, amit egy CX platform egy webshop életébe hozhat, az a látogatottság és a konverziók számában tapasztalt növekedés. Az Exponea ajánlórendszere révén a Bónusz Brigád állítása szerint képes a megfelelő időben, a megfelelő ajánlatot a megfelelő csatornán közvetíteni a felhasználók felé. Az ügyfelek böngészési, vásárlási előzményei és egyéb elemzések alapján sokkal személyesebb tartalommal találkozhatnak a vásárlók. Ezáltal könnyebb és gyorsabb a keresés bónuszos oldalon, és a személyre szabott hírlevélben is csak kifejezetten őket érdeklő tartalommal találkoznak a felhasználók.

©

Az Exponea segítségével azt is figyeli a Bónusz Brigád, hogy a felhasználók mikor olvassák el a kiküldött leveleket és a következő napokban abban az időpontban küldi ki a leveleket, amikor valószínűsíthető, hogy a felhasználó a bejövő leveleit böngészi. Természetesen ez folyamatos tanulást jelent, ahogy változnak a felhasználó szokásai, úgy követi a rendszer. Ha például valaki általában hétfőnként reggel, szerdánként viszont általában délután nézi meg a leveleit, akkor a rendszer a két napon más-más időpontban küldi ki a levelet. Részben ennek köszönhetően a korábbi 8-10 százalékról 30 százalékra nőtt a levelek megnyitási aránya – ismertette Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.

Az Exponea CX platformja nemcsak a hírlevelek optimális időzítését tudja kiszámítani, lehetővé teszi még az ún. dinamikus A/B tesztelést, amely targetáló funkció segítségével különböző tartalom jeleníthető meg egy weboldalon a felhasználó érdeklődése alapján. Így például lehetséges, hogy valaki a főoldalt megnyitva utazásokat, a más viszont sushit vagy élményvezetést talál.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Egyházak és sport: az Orbán-kormány ezen a két területen lefocizta Európát

Egyházak és sport: az Orbán-kormány ezen a két területen lefocizta Európát

Óriási robbanás és rengeteg áldozat a kínai vegyi robbanásban

Óriási robbanás és rengeteg áldozat a kínai vegyi robbanásban

Egy házépítő cég máris rárepült a kormány népesedési programjára

Egy házépítő cég máris rárepült a kormány népesedési programjára

Csődöt mondott az emberiség? 36 évünk volt megállítani a globális felmelegedést, de hiába

Csődöt mondott az emberiség? 36 évünk volt megállítani a globális felmelegedést, de hiába

Fülke: Orbán a szájszagú fasisztákból is képes bikinis lányt varázsolni

Fülke: Orbán a szájszagú fasisztákból is képes bikinis lányt varázsolni

Könnygázt vetett be a rendőrség Párizsban

Könnygázt vetett be a rendőrség Párizsban