Legalább egy, de akár két hónapot is csúszhat az újpesti 3-as metrószakasz átadása
Év vége helyett csak jövő februárban vehetik birtokba a budapestiek a Lehel tér és Újpest-Központ közötti metrószakaszt.
Év vége helyett csak jövő februárban vehetik birtokba a budapestiek a Lehel tér és Újpest-Központ közötti metrószakaszt.
36 éve dolgozott a BKV-nál. A társaság közlése szerint a haláleset nem forgalmi tevékenység közben történt.
Tizenkét használt Van Hool csuklós buszt vesz a társaság Lausanne-ból. A busztípus már ismerős lehet Budapesten, kevéssé elégedett vele a szakma.
Leszakadt a felsővezeték az Alkotás utcában péntek délután, a villamosvezető kiszállt, és segített az útra lógó vezeték mellett haladó forgalom irányításában.
Komolyan kérdésessé vált, hogy egyáltalán ki tud-e adni elég midibuszt az érintett budapesti vonalakra a BKV, miután a csődbe menekülő gyártó felhagyott a kétéves, de rendszeresen elromló buszok karbantartásával.
Azt mondta a mozgáskorlátozott férfinak, hogy hívja fel a BKK-t, és akkor egy speciális busszal elviszik.
A part menti kövekre sodródott, az utasokat a tűzoltók szedték le a hajóról.
Az Ikarus Egyedit leginkább azért övezték botrányok, mert nem szállította le a megrendelt buszokat. Most pedig az egyik forgalomba állt buszáról került ki egy elég aggasztó videó a netre.
A Népszava úgy tudja, az Ikarus Egyedivel való szerződésének bedőlése után a BKV újraindítja korábbi buszösszeszerelő üzemét, amellyel évente néhány tucat új buszt tudna gyártani.
A BKV megint kitolta a közbeszerzés határidejét.
Tovább élteti az állam a becsődölt autóbuszgyártót, amelytől a hoppon maradt Volánbusz és BKV is kártérítést vár.
Az Ikarus Egyedi Kft. 150 buszt kellett volna, hogy leszállítson áprilisig a Volánbusznak, 30-at a BKV-nak, azonban a határidőig összesen öt járművet adott át. Az anyagi gondokkal küzdő cég nemrég leépítésekbe kezdett, de a kormány ismét kedvezett nekik és stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetté minősítette a gyárat, hogy elkerülhessék a csődöt.
Egy kínos történet vége: a buszok nem készültek el időre, minőségi kifogásokat is megfogalmaztak azokkal kapcsolatban a szakemberek, és végül új buszok nélkül marad egyelőre Budapest, pedig nagyon kellenének a járművek.
A nosztalgiajárat több helyen megáll majd, és fotózkodni is lehet vele.