Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
Több az olyan állomás a 3,5 éve átadott metróban, ahol látszik a falon valamilyen szivárgás vagy beázás nyoma, mint amelyiken nem. Végigfotóztuk.
Úgy tűnik, mintha a 452 milliárdból megépített 4-es metrót senki sem tartaná karban. Korábban írtunk már róla, hogy vastagon áll a por a metróvonal állomásain, illetve arról is, hogy a Gellért téri megállóban a beázás miatt már cseppkövek alakultak ki a mennyezeten, illetve elszíneződött a padló is. A Kálvin téren is lehetett beázásról olvasni, már az átadás évében.
Azt azonban mi sem gondoltuk volna, hogy a problémát három év alatt nem hogy nem oldja meg senki, de a metrót végigjárva a beázás nyomaira bukkanunk, a tíz állomás közül már hat esetében.
A 3-as metró felújításának elindulása óta pedig tudjuk, egy metrórekonstrukció rendkívül sok pénzt emészt fel, és több év kellemetlenséget okoz a városlakóknak. Ha három és fél év után ilyen képet festenek az új metró utasforgalmi terei, akkor vajon hány év kell hozzá, hogy olyan állapotba kerüljön, hogy sürgősen fel kelljen újítani?
Végigfotóztuk a metró beázó állomásait.
Kelenföld vasútállomás
Szent Gellért tér
Fővám tér
Rákóczi tér
II. János Pál pápa tér
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Ha kétségei merülnének fel, akkor nézze meg a 2025-ös év első negyedéves számait.
Kijev rákényszerülhet arra, hogy igazságtalan tűzszünetet kössön.