Tarlós: várhatóan kedden írják alá a bérmegállapodást a BKV-nál
A főpolgármester szerint a hiányszakmákban dolgozók kiemelt béremelést kapnak.
A főpolgármester szerint a hiányszakmákban dolgozók kiemelt béremelést kapnak.
Pénteken megszülethet a 2017-es bérmegállapodás a BKV menedzsmentje és a két legnagyobb szakszervezeti tömörülés, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége (VTDSZSZ) és a Budapesti Közlekedési Szakszervezetek Szövetsége között.
Hiába próbálta távol tartani fővárostól a Tombor–Rogán–Habony triászt Tarlós István főpolgármester. A BKV egyszer már eredménytelennek nyilvánított, majd tavaly újból meghirdetett milliárdos takarítótenderének győztesei között Tombor András érdekeltsége is megtalálható.
Egyes vélemények szerint már nem korszerű megoldás az úgynevezett nagypaneles villamospálya-építés, a nemrég indul nagykörúti rekonstrukciónál mégis ezt választották. A BKV szerint csak átmeneti megoldásról van szó – derül ki a Fonódó blogról.
Olvasói levelet kaptunk, mely szerint menekültnek, külföldinek tűnő utasokat szívatott meg a BKV-hajó személyzete. A BKV vizsgálódik.
Az első napon nem is lehet majd érezni a sztrájkot, de aztán bekeményítenek.
A Tatra villamosokra rendelnek bicikliszállító tárolókat.
Az Együtt arra hívta fel a figyelmet, hogy a BKV kétmilliárdos busztenderén nyertes cég helyett a gazdasági alkalmassági igazolást egy rejtélyes svájci cég tette le, amelynek egyik tulajdonosa amúgy Alcsútdobozon lakik.
Többnapos sztrájkot hirdetnek a BKV szakszervezetei húsvét után. Az erről szóló bejelentést ma délelőtt adják át Bolla Tibor BKV vezérigazgatónak.
Az Index szerint a semmiből bukkant elő hirtelen az a közvetítőcég, amellyel használt buszok vásárlásáról írt alá szerződést a napokban a BKV. Kétmilliárdos üzletről van szó, és üzleti körökben meglepetést keltett a győztes pályázó kiválasztása.
Abszurditásban nehéz lenne felülmúlni a magyar fővárost, amely pár hónapja még olimpiáról álmodott. Mint most kiderült: a forgalomba állítás előtt hat és fél órával kezdték el betanítani a vezetőket. Legalább egy magyar nyelvű oktatási anyag segíthetett volna!
Nem tud arról Aba Botond, a BKV korábbi vezére, hogy bárkit korrumpáltak volna a 4-es metró beruházása során. Azt mondta, kész vagyonosodási vizsgálatot indítani maga és a családtagjai ellen.
A hétfői avatás óta meglehetősen kalandos volt az Oroszországban felújított metrószerelvény sorsa. Hol kivonták a forgalomból különböző okok miatt, hol visszaengedték. Az utolsó hírek szerint csütörtök délután újra lehetett utazni vele.
A veszélyesen záródó ajtók és a szellőztetőrendszer után újabb hibát találtak a régi-új orosz metrókocsikon.
A hétfőn forgalomba állt új metrónak több problémája is volt az ajtók záródásával, emiatt végül ki is kellett vonni a forgalomból. Gondok lehettek viszont a szellőztetőrendszerrel is, és ezeknek bizony a teszt közben mindnek ki kellett derülniük. Forrásaink szerint azonban a BKV a kisebb ellenállás felé haladva választhatta azt, hogy szemet hunynak az apró hibák felett, és így is forgalomba küldik az első vonatot, különben a városvezetést haragították volna magukra.
Még mindig keresik a szakemberek az ajtóhiba okát a felújított metrószerelvényen, amelyet forgalomba állítása után egy nappal hívtak vissza.
A BKV szerint nem szokatlan, ha egy új vagy felújított jármű a kezdeti időszakban meghibásodik. Vizsgálják, mi a gond a hétfőn forgalomba állított metrószerelvény ajtóival, illetve "az ajtójelzéssel".
Orbán Viktorhoz küldte Tarlós Istvánt a BKV két szakszervezete. Talán akkor sikerült forrást szerezni az állami tulajdonú vállalatokéhoz hasonló mértékű béremelésre.
Ha áprilisig nem oldódik meg a tömegközlekedési dolgozók helyzete, sztrájkot jelentenek be a hónap végére – mondta Gulyás Attila szakszervezeti elnök az ATV-ben.
A BKK az év jegyellenőre díjátadóján jártunk, ahol a munkájukat szerető ellenőrökkel találkoztunk. Azt is megtudtuk, mikor lesz Budapesten elektronikus jegyrendszer.