A BKV a villamostenderről: Visszautasítjuk az elfogultság és a bűncselekmény gyanúját sugalló vádakat
A BKV szerint még nem érkezett ajánlat a használt villamosok vásárlására kiírt közbeszerzésre.
A BKV szerint még nem érkezett ajánlat a használt villamosok vásárlására kiírt közbeszerzésre.
A képviselő az Európai Csalás Elleni Hivatalig is elmenne.
Csak a szükséges javításokat kellett elvégezni rajtuk, különben is, csak 46 járművet vizsgáltak meg. Erről a BKK vezérigazgatója beszélt a Népszavának, de az interjúban szó esett egyebek mellett a jegyárbevételekről, a buszbeszerzésről, az e-jegyről és a dugódíjról is
Gyakran kínálnak megvételre a budapesti közlekedési vállalat flottájából kivont járműveket, amelyek közül sok külföldre kerül.
A VG úgy tudja, 2023 tavaszától közlekedhetnek majd újra a teljes vonalon a szerelvények.
A megvizsgált járművek 40 százalékát találták közlekedésre alkalmatlannak.
Hatalmas számlagyár működött annak az informatikai vállalatnak az árnyékában, amely Tarlós István főpolgármestersége idején nyerte el a BKV informatikai rendszerének üzemeltetését és fejlesztését, és a munkában egészen idén június végéig részt is vett.
Kiderítette a HVG, hogy melyik cég hozható összefüggésbe azzal a számlagyárral, amelyre a NAV a Terrorelhárító Központtal csapott le.
A fővárosnak minden működésre fordítható készpénze elfogy szeptember 4-re Kiss Ambrus főpolgármester-helyettes szerint. Az Örs vezér terén tapasztalható állapotokért a rendőrség felelősségét firtatta.
Karácsony Gergely kabinetfőnöke szerint még nem heverte ki a járvány okozta sokkot a főváros. Balogh Samu a főváros beruházásait „halaszthatatlannak”, míg a kormányzati projektek nagyobb részét „elfuseráltnak” nevezte.
A BKV eredetileg nem is indított volna idén hajókat.
Karácsony Gergely azt mondta, állnak minden vizsgálat elé.
A Magyar Kikötő Zrt. 1,86 milliárdos ajánlata lett a befutó a tenderen, de idén így sem indulnak el a hajójáratok.
A társaság szerint téves hírek jelentek meg erről.
Olyan buszokat is kiengednek forgalomba a szakszervezet szerint, amelyeknél csak úgy akadályozható meg a motor túlmelegedése, ha bekapcsolják a fűtést.
A BKV szerint lehet klímát tenni a járművekbe, de a frankfurti közlekedési vállalat szerint nem.
A fővárosi önkormányzat 27 milliárd forinttal több pénzt adott a BKK-nak, mint 2019-ben, de így is kétmilliárd forint veszteséggel zárt a cég. Amely saját alulfinanszírozottsága miatt nem tudta ellentételezni a BKV 8 milliárdos alulfinanszírozottságát. Tüttő Kata szerint szó sem lehet róla, hogy a HÉV mintájára vagyonelemeket adjanak át az államnak, és új buszos szolgáltatók bevonása sincs terítéken.
A Swietelsky nem állt le a munkával, de nem is mondott le a teljes igénye érvényesítésről, így több milliárdos per szakadhat a BKV nyakába.
A folyószámlahitel a likviditás megőrzésére szolgál majd jövő tavasszal. A cég tavalyi beszámolója 6,6 milliárdos veszteséget mutat: nagyot nőtt a bérköltség és a szolgáltatási díjak is.
A Kálvin tér, Corvin-negyed és Semmelweis Klinikák állomásokról van szó.