Bukólámpa nélkül, V10-zel és kézi váltóval született újjá a legendás 8-as BMW
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A kortárs művészeti seregszemlét felkeresők testközelből találkozhatnak a Jeff Koons-féle különleges 8-as BMW-vel és a bajor márka egyéb egyedi újdonságaival.
Az erősen limitált szériás 8-as Gran Coupé egyedi többrétegű fényezésének elkészítése 285 órányi időt vesz igénybe. Mutatjuk a végeredményt.
A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A 4,78 méter hosszú bajor sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A bőven 600 lóerő feletti négyajtós kupé az Autobahn új uralkodója lehet.
A feltűnő külsejű Continental GT a július 25-ei brit Virtual Pride 2020 egyik főszereplője lesz.
A bajor gyártó munkatársai ezúttal nagyon óvatosan nyúltak hozzá a sportautó külsejéhez és belsejéhez.
Kipróbáltuk, hogy milyen a BMW nagy sportkupéja, mellyel adott esetben akár egy komplett család is elegánsan és meglehetősen dinamikusan suhanhat. Túlméretezett vese nélkül, csodaszép formatervvel hódít az új nagy 8-as.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Hazánkban is beárazták a 8-as sorozat vadonatúj 4+1 személyes kivitelét.
Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.
A nagy bajor kupé nemcsak erősebb és gyorsabb lett, hanem a külsejét is sokkal agresszívabbra vették.