A halk az új hangos: a villannyal sportos BMW i3S így gyorsul le egy amerikai izomautót
Nem feltétlenül kell egy több száz lóerős Tesla ahhoz, hogy elektromos autóval gyorsulásban megszégyenítsünk egy benzinpusztító nagyvasat.
Nem feltétlenül kell egy több száz lóerős Tesla ahhoz, hogy elektromos autóval gyorsulásban megszégyenítsünk egy benzinpusztító nagyvasat.
A bajor gyártó leleplezte megújított elektromos kisautóját és annak sportosra hangolt változatát.
Rendben, hogy szinte minden a gördülési hatékonyság és az alacsony légellenállás ezeknél az autóknál, de a BMW i3-as alap kerekei nem éppen mutatósak.
Mutatjuk, hogy jelenleg mely tisztán elektromos meghajtású négykerekűek a legnépszerűbbek az öreg kontinensen.
Los Angeles, München, London, Vatikánváros rendőrei, hozzájuk csatlakoztak most a pozsonyiak.
A fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
A spagettiwestern után tavaly Maurizio Cattelan és Pierpaolo Ferrari közös "gyermekeként" jött a világra a spagetti BMW.
Nálunk járt a zsámbéki vezetéstechnikai központban a minap a BMW elektromos flottájának színe-java. Volt köztük kettő, ami teljesen kilóg a sorból.
Adott két környezettudatos és nem mellesleg szemrevaló bajor autó, melyek dizájnját most nem feltétlenül a jó irányba vitték el.
A városi mini BMW-ben is adott a remek hátsókerékhajtás, így aztán akár keresztben is lehet vele autózni.
Minden idők egyik legfurcsább visszahívását jelentette be a minap a BMW.
Az idei évben majdnem kilencven új modell járt nálunk, ebből válogattuk ki a valamilyen szempontból kitűnő tizenkettőt.
Egy német lap belső forrásra hivatkozva egy újabb elektromos autóról szerzett tudomást.
A bajorok szépen csendben megújították népszerű elektromos kisautójukat, mi pedig kíváncsian fogtunk bele a tesztbe, hogy megállapítsuk: mennyivel lett jobb autó a BMW i3?
A BMW i3 az út közepén kezdett el füstölni, majd nem sokkal később ki is égett.
Belülről még semmi gond nincs az autóval. Kívülről viszont annál inkább.
Egyelőre csak kisebb feladatokat látnak majd el, de ez is jól mutatja, merre tart a jövő.
A bajor márka elektromos autóinak fejlesztését irányító kulcsfigurák átigazoltak a kínai, lényegében "no name" Future Mobility Corporationhoz.
Nagyobb kapacitású akkumulátorcsomagot, ezzel együtt közel 300 kilométeres hatótávot ígér a bajor márka elektromos autója.