Nem csoda, hogy kíváncsiak lettek a rendőrök Csanádpalotánál erre a BMW-re
A hibrid BMW i8-as nemcsak látványos, de mint kiderült, lopott is.
A hibrid BMW i8-as nemcsak látványos, de mint kiderült, lopott is.
Régóta ígérgetik ezt a szupererős elektromos autót, melyet most sikerült kipróbálnunk és amely még az év vége előtt gyártásba kerül.
A bajor gyártó új villanyautójának nemcsak a hatótávja lesz rendben, hanem vélhetően az erejével is mindenki elégedett lesz.
Ezek a limitált szériás környezettudatos autók garantáltan nem jönnek majd túl gyakran szembe az utakon.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
Nem elég, hogy a szuperautókat a tulajdonosok maguktól is törik elég gyakran, még a hivatalos személyzet is segít nekik ebben.
A BMW-ken mostanság minden korábbinál nagyobb hűtőrácsok terpeszkednek. De hol lehet a méretnövekedés határa?
A belsőégésű motoros és hibrid luxusszedánok után a bajorok hamarosan egy villanymotoros 7-es típust is piacra fognak dobni.
Az egyenruhások vélhetően örömmel huppannak majd be az extravagáns rendőrautó volánja mögé.
Ha kell, a legnagyobb csendben lopakodik. Ha kell, igen nagyot lép. És ha kell, ha nem, az idősík minden ezredmásodpercében magára tereli a figyelmet.
Ezek már nem kémfotók, hanem a bajor gyártó által hivatalosan kiadott felvételek az új sportkupéról.
Érkezőben a német prémiumgyártó újabb tisztán elektromos hajtásláncú modellje.
A BMW 20 500 darabot készített a hibrid sportautóból, amelynek utolsó szériája igazán egyedi darabokból áll.
Vége a bajorok első hibrid sportkocsijának, és jelen állás szerint nem érkezik közvetlen utódja.
Egy igencsak sportos BMW tulajdonosa mutatta be, hogyan kell nagyon nem stílusosan kiszállni az autójából.
Úgy tűnik, egyszerűbb vízbe fojtani az elektromos autókat, mint napokig locsolni őket. A kocsinak meg már mindegy.
Tisztán elektromos változat továbbra sem érkezik a szuperautóból, melynek következő generációja komoly erősítőkúrán esik át.
Nyitható tetejű szupersportkocsi nem volt még olyan halk és nem fogyasztott még olyan keveset, mint a BMW i8 Roadster. A képet azonban árnyalja, hogy spórolni csak akkor tudunk vele, ha igen tehetősek vagyunk.
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.