Évekig az állam fizeti majd a BMW-dolgozók bérét
Vértes András közgazdász szerint 4-5 évig nem a német multi, hanem az adófizetők állják majd a cechet.
Vértes András közgazdász szerint 4-5 évig nem a német multi, hanem az adófizetők állják majd a cechet.
Az Otthontérkép Csoport vezető elemzője szerint 20-30, vagy akár 40 százalékkal is emelkedhetnek a lakásárak Debrecenben 3-4 éven belül, amikor igazán beindul a gyártás a BMW új, a hajdúsági városban létesülő gyárában.
De a beruházó végül Magyarországot választotta. A román média szerint a döntés figyelmeztető jel kell legyen Románia számára.
Debrecen mellett Miskolc is versenyben volt, a nemzetközi reptér viszont komoly előnyt jelentett, így a hajdúsági város lett a befutó.
Csak ősszel kerül a BMW tulajdonába a leendő üzem területe, amely Debrecen határában, a 33-as főút mellett található. Az alábbi képeken több szemszögből is láthatja, hogyan néz ki most ez a földdarab (a galéria a képre kattintva nyílik).
Ugyanazon a soron lesz képes hagyományos robbanómotorral és elektromotorral ellátott járműveket is gyártani a debreceni BMW-gyár. Hogy pontosan mely modelleket, azt persze nem mondták még el, de próbálunk következtetni.
Az oktatás, a kutatás, és a város gazdaságfejlesztése is új irányt kaphat Debrecenben.
Több éve röppent fel a hír, most hivatalosan is bejelentették: új európai gyártóbázisát Magyarországon létesíti a német autógyár. Az üzem több mint ezer embernek adhat munkát.
Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
Egyre szaporodnak a márkánál az elsőkerék-hajtású modellek. Kellene velük kezdeni valamit, hogy a sportos imázs nehogy lekopjon a márkáról.
A Tesla robbantotta ki az elektromos autók forradalmát, de az amerikai vállalatot hamarosan megelőzhetik a nagy múltú autógyártó cégek.
A járművet a német hatóságok körözték.
Az extrém sportosra faragott, könnyűszerkezetes BMW M Performance Parts koncepcióautó most hétvégén, a Goodwood Festival of Speeden mutatkozott be.