Megvan, mikor indulhat a gyártás a BMW-gyárban
A debreceni beruházást kedden jelentették be.
Vannak szűk parkolóhelyek, és akadnak ezeknél is szűkebb parkolóhelyek. Aztán pedig következik ez a konkrét kis rés, ahova ezúttal egy bajor járgányt sikerült bepasszírozni.
Debrecen mellett Miskolc is versenyben volt, a nemzetközi reptér viszont komoly előnyt jelentett, így a hajdúsági város lett a befutó.
Csak ősszel kerül a BMW tulajdonába a leendő üzem területe, amely Debrecen határában, a 33-as főút mellett található. Az alábbi képeken több szemszögből is láthatja, hogyan néz ki most ez a földdarab (a galéria a képre kattintva nyílik).
Ugyanazon a soron lesz képes hagyományos robbanómotorral és elektromotorral ellátott járműveket is gyártani a debreceni BMW-gyár. Hogy pontosan mely modelleket, azt persze nem mondták még el, de próbálunk következtetni.
Gyárat épít a BMW Debrecenben, a hírt a város egykori polgármestere sem hagyhatta szó nélkül.
Az oktatás, a kutatás, és a város gazdaságfejlesztése is új irányt kaphat Debrecenben.
Harmadával nőhet a magyarországi autógyártás a BMW-nek köszönhetően, amely az ötödik nagy szereplőként épít üzemet hazánkban. Az ágazat már így is igen erős, az egyetlen korlát a munkaerőhiány lehet.
Több éve röppent fel a hír, most hivatalosan is bejelentették: új európai gyártóbázisát Magyarországon létesíti a német autógyár. Az üzem több mint ezer embernek adhat munkát.
Két SUV modelljének az árát is emeli a BMW Kínában, mivel azokat az USA-ban gyártják. Hasonló lépésre kényszerült a Daimler is.
Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
Egyre szaporodnak a márkánál az elsőkerék-hajtású modellek. Kellene velük kezdeni valamit, hogy a sportos imázs nehogy lekopjon a márkáról.
A Tesla robbantotta ki az elektromos autók forradalmát, de az amerikai vállalatot hamarosan megelőzhetik a nagy múltú autógyártó cégek.
A járművet a német hatóságok körözték.
Az extrém sportosra faragott, könnyűszerkezetes BMW M Performance Parts koncepcióautó most hétvégén, a Goodwood Festival of Speeden mutatkozott be.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Szigorúan titkosnak mondott találkozót tartottak Berlinben az Egyesült Államok nagykövetségén, hogy megelőzzék az autós vámháborút az USA és az Európai Unió között. Richard Grenell nagykövet fogadta a Mercedes, a BMW és a Volkswagen vezetőit. A Handelsblatt szerint a németek elégedetten hallgatták a nagykövet javaslatát. Ennyit a titokról.
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
A klasszikus Volga csak kívülről néz ki klasszikus Volgának, belülről már egészen más képet fest a kocsi.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.