5,9 másodperc alatt 100-ról 200-ra: ezt tudja ez az új BMW M5
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
A klasszikus Volga csak kívülről néz ki klasszikus Volgának, belülről már egészen más képet fest a kocsi.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.
A bajor gyártó a közeljövőben várhatóan több új izmos sportgéppel fog előrukkolni.
A bajorok várhatóan az októberi Párizsi Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, melyről most új felvételek érkeztek.
Mostanság egyes körökben politikailag nem túl korrektek a dízelautók, de még így is sokan rajonganak értük. És az egekbe növelik a teljesítményüket.
Vannak az életben nehéz pillanatok. Ilyen például, amikor egy BMW M3 E30 DTM versenyautóra kell nemet mondani. Kövezzenek meg minket, de inkább a cápázást választottuk.
Az autógyártók és a technológiai cégek összefognak egymással, támadnak a digitiális kulcsok.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
A Compare The Market nevű oldal nemrég hét különböző autógyártó lehetséges lakókocsiját képzelte el. A végeredmény pedig meglepően izgalmas lett.
Mutatjuk azokat az autókat, melyeken az első néhány évben relatíve keveset lehet bukni.
A negyedik generációs X5-ös BMW bemutatója után nem is kellett sokat várni, hogy megjelenjen az első "átdolgozott" változat.
Ahogy az várható volt, a bajor gyártó által nemrégiben leleplezett sportautónak alaposan megkérik az árát. Őszig van még időnk spórolni rá egy keveset.
Szép és drága a BMW 5-ös, de elég nagy bukó, ha valaki bevállalja.
Péntek délután a BMW hivatalosan is bemutatta a régóta várt 8-as BMW-t, amiből Európában kétféle változatot is választhatunk majd.