A nagy titkolózás után ráléptek a gázra, hogy a BMW-nek gyára lehessen Debrecenben
Csütörtökön szavaz a város közgyűlése, hogy az önkormányzat vehet-e 300 hektár csereföldet. Ezzel kárpótolná azokat a gazdákat, akiknek földjét érinti a gyárépítés.
Csütörtökön szavaz a város közgyűlése, hogy az önkormányzat vehet-e 300 hektár csereföldet. Ezzel kárpótolná azokat a gazdákat, akiknek földjét érinti a gyárépítés.
A legfrissebb adatok szerint már nem a bajor vállalat a világ legnyereségesebb autógyártója.
Mondhatni, hogy kissé értelmetlen mutatvány, de látványos, ahogyan kaszabolja a bambuszokat a BMW M2 Competition.
Tonhal - urald a világot néven dobta piacra kollekcióját egy vállalkozó, válaszul a 2Rule márkára; Jó érzékkel startolt a sportruhákat gyártó Manta is: tulajdonosa ma már 50 ezer terméket ad el, és bezsebelhette egy tekintélyes amerikai dizájnmagazin díját is. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Teljesen logikátlan a megszellőztetett debreceni-kismacsi helyszín kiválasztása, egyre több jel mutat arra, hogy akár a Déli Ipari Parkban vagy attól nem messze épülhet a gyár.
Igen mutatósra sikeredett a bajor gyártó két személynek kiváló vezetési, illetve utazási élményt biztosító nyitható tetejű kompakt újdonsága.
A bajorok várhatóan az októberi Párizsi Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, melyről most először hivatalos forrásból származó fotók is felbukkantak.
A régiós elhelyezkedésen kívül egy város ingatlanpiaci potenciáljának növekedéséhez nagyban hozzájárulnak a munkahelyteremtést és az infrastruktúra javítását célzó beruházások is – elég csak megnézni, mennyit lendített az Audi és a Mercedes Győr és Kecskemét ingatlanpiacán. A 39. leggazdagabb magyar, a debreceni Herdon István viszont az akár 8 százalékos várható hozamok ellenére mégis az ipari ingatlanok fejlesztésénél marad.
A jelek szerint a BMW mert nagyot álmodni, és nagyon úgy tűnik, hogy össze is jöhet nekik a kitűzött cél.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
Kétszáznál is több helyrajzi szám és megbecsülhetetlen számú tulajdonos osztozik azon a 400 hektáron, ahol a BMW új gyára épül Debrecenben. Sokakkal beszéltünk, köztük a legnagyobb terület bérlőjével is. Hivatalos ajánlatot egyelőre senki sem kapott arról, hogy az önkormányzat mennyit fizetne a földekért, vagy adna-e másik területet cserébe. A leendő gyár környékén lakók közül sokan aggódnak, hogy felborul az életük. Cikksorozatunk második része a magyarországi BMW-beruházásról.
Közzétették a külföldről támogatott szervezetek új listáját; egész meglepő szereplőkkel, kiszámolták, hány évig fizetheti az állam a BMW-gyár dolgozóit; újra hitelfelvételre készülhet egy sor önkormányzat. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Az olasz gyártó nagyságrendekkel nagyobb profitot tesz el autónként, mint a német prémium márkák.
Az első komoly jelzést tavaly októberben kapta Debrecen, élesbe pedig júniusban fordultak az események, a közgyűlés tagjainak akkor szóltak, hogy a város megütötte a főnyereményt: a városban épít gyárat a BMW. Cikksorozatunk első részében azt vesszük végig, mi történt a városházán közvetlenül a beruházás bejelentését megelőzően.