Későn fékezett a gyorshajtó BMW-s, a teherautó pótkocsija állította meg – videó
A jelek szerint a sofőr jóval gyorsabban hajtott a kelleténél, és valami a figyelmét is elvonhatta, hogy ilyen későn vette észre az előtte haladó teherautót.
A jelek szerint a sofőr jóval gyorsabban hajtott a kelleténél, és valami a figyelmét is elvonhatta, hogy ilyen későn vette észre az előtte haladó teherautót.
Az Y-generáció tagjait, vagyis az úgynevezett milleniálokat már nem hajtja a vágy, hogy anyagi javakat halmozzanak fel. A vásárláshoz – legyen szó ingatlanról, nagy értékű vagyontárgyakról vagy éppen mindennapos fogyasztási termékekről – hasonlóan viszonyulnak, mint azokhoz a szolgáltatásokhoz, melyek miatt több évszázados iparágak kényszerültek visszavonulót fújni. Lássuk, hogyan fogyaszt ez a nemzedék.
A környezetet lokálisan egyáltalán nem szennyező autókra világszerte adnak kisebb-nagyobb kedvezményeket. Kalifornia pedig az igen komoly e-autó-kedvezmények hazája.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
Mutatjuk, hogy milyen négykerekűek szerepelnek a politikusok vagyonnyilakozataiban. Régi és olcsó Ford, valamint új és méregdrága Lexus is található közöttük.
A bajor márka alig négy év után teljesen újra cserélte kupésított középkategóriás divatterepjáróját.
A bajorok várhatóan a szeptemberi Frankfurti Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, mely komoly hasonlóságot mutat a nemrégiben kijött 5-össel.
Az orosz Aksyonov Nikita feltette a kérdést: mi lesz, ha már minden gyártó készített SUV-ot? Akkor jön majd a furgonláz.
Fellángolt újra a Billboard War.
Az autóipar nagyágyúinak összefogásának köszönhetően hazánkban is telepítenek néhány szupertöltőt. Mutatjuk, hogy hol.
Életciklusa végéhez közelít a bajor márka népszerű divatterepjárója, mely a generációváltás előtt gyorsan átesett még egy erősítő kúrán.
A német gyártó ikonikus sportszedánja két éven át nem lesz elérhető, de az M4 megmarad a kínálatban.
Jelek szerint a bajor márka villanymotoros modelljeit használók igen elégedettek a hangtalan suhanással.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.