Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Csak vesztesei lennének – mondják a németek.
Trump a hétvégén beszélt arról, hogy az európai kocsik szabadon özönlenek Amerikába, ami rontja a kereskedelmi egyensúlyt. Ennek megoldására vezetne be különadót.
Ugyanakkor egyre több német gyár készítteti Amerikában a kocsikat, így a Mercedes és a Porsche is sok autót az Egyesült Államokból visz "haza" a német vásárlóknak. Az amerikai gyárakban tavaly 804 ezer "német" autó készült, ebből 430 ezret adtak el külföldön. Németországi vagy más gyárakból 494 ezer autót importáltak Amerikába – teszi hozzá a Bloomberg.
Bernhard Mattes, a VDA német autóipari egyesület elnöke azt mondta, hogy az ilyen kereskedelmi háborúnak nem lennének nyertesei. A németek aggodalommal figyelik a fejleményeket.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.