Tevetalp mintájára készít kereket a Bridgestone, a holdjáróra szerelhetik fel
Több cég is versenyez a NASA kegyeiért, hogy az ő kerekei kerüljenek fel az Artemis-program holdjárójára. A döntésre még az idei évben sor kerülhet.
Több cég is versenyez a NASA kegyeiért, hogy az ő kerekei kerüljenek fel az Artemis-program holdjárójára. A döntésre még az idei évben sor kerülhet.
A Bridgestone megvillantotta a tervét, hogy milyen abroncsokkal szerelné fel a jövőben a Holdra tartó autót. A szerkezetnek több ezer kilométert kell hiba nélkül megtennie az égitesten.
A Porsche elektromos versenyautója a Michelin gumikat, a McLaren aksi töltöttségét és a kezdő sofőr önbizalmát egyaránt kegyetlenül gyilkolja, de néhány kör után olyan élménycunamit generál, hogy azt pártállástól függetlenül még a Holdról is látni lehet.
Sokat kellett várnunk rá, de legalább megérte. Az első Lego építőelemekből összerakható Yamaha motorkerékpár nemcsak az építése, hanem az elkészültét követő szimpla bámulgatása révén is maradandó élményt biztosít.
A németek kétféle méretben tesztelték a különböző személyautó-gumiabroncsokat.
Egyelőre még kellemes 20+ fokos hőmérséklet mellett telnek napjaink, de a közelgő fagyos időszakra nem árt időben felkészülniük az autósoknak.
A kompakt divatterepjárók mostanság hatalmas népszerűségnek örvendenek, így a német szakemberek most ebben a kategóriában tesztelték a legújabb nyárigumikat.
A francia gyártó most leleplezett szupergyors kompaktját élőben először a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd.
Azt állítják, nem fizetett időben a gumigyár.
Kétféle méretben tesztelték a felhozatalt az osztrák szakemberek, melynek eredményeként bebizonyosodott, hogy a nagynevű márkák között is lehet jelentős az eltérés, de összességében még mindig jobb teljesítményt nyújtanak a termékeik, mint az olcsóbb kategóriájú gumiabroncsok.
Hatalmas összeggel happolja el a szlovákok elől az Orbán-kormány az indiai gumigyárat, az Apollo Tyrest, pedig pár éve még megfúrta az idetelepülésüket. Ez lesz a negyedik gumiüzem nálunk, és a világban futó autók, tehergépkocsik közül százból kettőn itt gyártott gumi lesz. Ön adna egy munkahelyért 30 millió forintot?
A Bridgestone Tatabányán dolgozó munkatársát júniusban küldték ki Libériába, de miután az országban elharapózott a halálos betegség, gyorsan hazamenekítették. Munkahelyén kisebbfajta pánik alakult ki.
A járvány hatásai meglátszanak az abroncshasználati szokásokon is. Kevesebbet autózunk, ezért egyre többen vesznek inkább négy évszakos gumiabroncsot.
A Bridgestone nemrég kifejlesztette a levegő nélküli gumit, így többé nem lesz szükség pumpára, és a defekt miatt sem kell majd aggódni.
Az ország fele nagyjából napi 14 órán át ül. A fennmaradó részre jut az alvás, és némi mozgás.
Több mint duplájára emeli gyártókapacitását 2020-ra a 2013-ban megkezdett, 71,5 milliárd forintos bővítésével a gumiabroncsokat előállító japán Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - közölte a vállalat csütörtökön.
A gumiabroncsokban lévő nyomás ellenőrzése tipikusan azon feladatok közé tartozik, amire nem fordít kellő figyelmet a legtöbb autós. Pedig az előírnál jelentősen – 0,75 barral – laposabb abroncs már komoly baleseti forrás.
A Michelin, a Hankook és a Bridgestone után a japán Sumitomo készül logisztikai bázist telepíteni az országban.
Képzési programot indítottak pénteken Tatabányán, az Edutus Főiskolán a japán gumiabroncsgyártó Bridgestone új üzeme első húsz, leendő munkavállalójának.
Míg a tatabányai Bridgestone gyár alapkőletétele a jövő megteremtéséről, addig az árvíz elleni védekezés az eddigi eredmények megőrzéséről szól – mondta Orbán Viktor a gumiabroncsgyár bővítése alkalmából rendezett ünnepségen.