Alig használt Bugatti Veyront kínálnak eladásra
A 13 éves hipersportkocsitval eddig kevesebb, mint 2 400 kilométert tettek meg.
A 13 éves hipersportkocsitval eddig kevesebb, mint 2 400 kilométert tettek meg.
Az 1500 lóerős hiperautó egy előzési manőver közben karambolozott a 911-es sportkocsival.
A francia cég mindössze negyvenet épít majd az 5 millió eurós autókból, amelynek elkészült az első három példánya.
Az 1 500 lóerős hiperautót az elmúlt 3 évben szinte alig használták.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
Ha nem is hivatalos az alábbi formaterv, de hangulatában elég jól beleillik a Bugatti irányvonalába.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
A Juventus játékosa egy egészen extrém Bugattival gyarapíthatja gyűjteményét.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A W16-os motor teljesítményét nem növelték meg, az 1 milliárd forintnál is drágább új Chiron viszont így is fürgébb, mint elődei.
A 16 hengeres motorral szerelt hipersportautó jubileumi példányáról nem igazán csillog vissza a napsütés.
Annak a tucatnyi autónak, amit évente el kell adni, illik megadni a körítést.
A svéd manufaktúra hamarosan egy a Bugatti sebességrekorder hiperautójánál is gyorsabb kocsit fog leleplezni.
Kétségtelenül nem dolgozik visszafogottan a Hennessey Venom F5 nyolchengerese.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
Ha végre a valóságban is piacra dobja a Tesla a Roadster 2-t, akkor vélhetően megint új korszak kezdődik az autós gyorsulási videókban.
Ennek a kulcsnak az árából akár egy nagyon drága luxusautó vagy sportkocsi is kijönne.
Íme a megoldás azok számára, akik a hétköznapi Chironokat egyszerűen túl unalmasnak találják.
A Hennessey leleplezte a már jó ideje készülőben lévő Venom F5 vadonatúj erőforrását.