Világbajnok makettet csinált a Citroen
A francia márka legnagyobb raliversenyző párosának állított emléket egy kreatív megoldással.
A francia márka legnagyobb raliversenyző párosának állított emléket egy kreatív megoldással.
Közzétették a Genfben debütáló kisautóról az első képeket.
Jól keveri a kártyát a Citroen. Bevezettek Magyarországon egy elég sikeres roncsautó programot és hoztak egy úgynevezett elfogadható-árú új modellt a C-Elysée-t. Kipróbáltuk.
A Citroen prémium jelvénye a DS alatt jelenhet meg a nemrégiben felfüggesztett C6 utódja a Citroen DSX.
Egyszerű, komfortos, több célú, megfizethető – ez volt és ez lenne továbbra is a modern kisautó filozófiája.
A Citroen roncsprémium programjának célja, - amellett hogy felpezsdítse márkakereskedései forgalmát – hogy a tíz évnél öregebb, rossz műszaki állapotban lévő autók minél nagyobb arányban a bontókba kerüljenek, így csökkentve a balestei kockázatot a hazai utakon.
A lengyel pilóta az idei évben kipróbálhatta a Citroen egy korábbi fejlesztésű raliautóját, a C4 WRC-t. Az együttműködés a francia gyártóval olyan jól sikerült, hogy a Citroen főnöke, Yves Matton fontolgatja, hogy lehetőséget ad neki jövőre néhány vb-futamon.
Minden kezdet nehéz. Akkor is, ha inni kell. A Beaujolais Nouveau múlt heti budapesti debütálása nem a legjobban sikerült, de aztán minden jóra fordult: a friss bor szinte minden fogáshoz tökéletesen illik – már ha eleget ittunk belőle.
Ünnepelt néhány napja a Citroen: a franciaországi Poissyban található gyárlétesítményben elkészült a DS3 típusjelű modell kétszázezredik példánya, amit a márkánál ’jelentős mérföldkőnek’ tituláltak.
Az Abu Dzabiban győztes finn pilóta két évet a rali-világbajnokságon töltött egy Citroen volánja mögött. Legutóbb azt nyilatkozta, hogy a ralizás sokat segített neki újra felérni a csúcsra.
Megkoronázni szándékozták a két éve feltámasztott Citroën DS prémium kategóriát. Stílusban etalont alkottak, de tényleg elég ez? Kipróbáltuk a Citroën DS5 THP200-at.
A Citroënnél olyan autót akartak alkotni, ami már-már német. A C5 első verziójának reklámjában erre annyira rámentek, hogy a „megnyugtatóan német, félreérthetetlenül Citroën” szlogent választották. Ez a felfrissített változatban tesztelt C5 Tourer esetében szinte sikerült is. A C5 nem olyan, mint egy sötétkéköltönyös főnök. Inkább a zakója alá garbót húz. Biztos kézzel vezeti a vállalatot, de nem szögletes. Vannak kisebb-nagyobb hibái, de az eredmények mellette szólnak.
A hazai közönség előtt szereplő Sébastien Loeb nyerte meg vasárnap a Francia-ralit, a 13 futamos világbajnokság 11. versenyét, ezzel behozhatatlan előnyre tett szert, és sorozatban kilencedik vb-címét hódította el.
A rali-világbajnokság tizenegyedik futamán, Franciaországban biztosította be kilencedik világbajnoki címét a franciák sokszoros rekorder párosa, Sebastian Loeb és Daniel Elena.
A Fiat megcsinálta az 500-as visszatérését, itt az ideje egy újabb retrosikernek.
Az utóbbi idők egyik legdivatosabb autója hamarosan nyitható tetővel is kapható. Visszahozták a Kacsa vászontetős megoldását.
Sebastian Loeb tempóját egyelőre nem tudják tartani az ellenfelek a rali-világbajnokság kilencedik futamának első napján. A Német-ralin eddigi kilenc futamból nyolc győzelmet arató francia a norvég Petter Solberget és a finn Jari-Matti Latvalát utasította maga mögé. Érdi Tibor és Táborszki Attila a 31. pozíciót foglalja el.
Saját kertjében, metszés közben leesett egy fáról, és meghalt Philippe Bugalski, a Citroen gyári csapatának volt ralipilótája.
Halálos közlekedési baleset történt július 3-án késő este a 4434-es számú út magyarbánhegyesi szakaszán.
A General Motors a tegnap kiszivárogtatott hírek szerint ötszázalékos − más források szerint hétszázalékos − részesedést vásárolna a PSA-ban, amivel demonstrálnák a Peugeot-Citroën és az Opel szoros szövetségét, ám a Detroit Free Pressnek nyilatkozó elemzők szerint az összefonódás aligha teheti nyereségessé a GM 12 éve veszteséges európai leányvállalatát.