Kényszerleszállást hajtott végre egy repülőgép Budapesten
Fékszárny hiba miatt több próbálkozás után tudott csak landolni a gép.
Fékszárny hiba miatt több próbálkozás után tudott csak landolni a gép.
Nagy Márton voltaképpen a pár éve csendben elhalt reptérvasút-projekt felélesztését jelentette be. Egy fontos különbséggel: a beruházás legalábbis részben koncesszióban valósulna meg. A miniszter szerint logikus volna a kínai beruházók bevonása. Fatális véletlen: Mészáros Lőrinc és kínai partnerei épp jókor végeznek a Budapest–Belgráddal.
Tény, hogy szép profit jött össze tavaly Ferihegyen.
Csöbörből vödörbe kerültek a budapesti repülőtéren dolgozók: úgy érzik, hogy az előző években sem kényeztették el őket, de az állami tulajdonos fukarsága még a magánbefektetőén is túltesz.
A budapesti repülőtér fejlődésének egyik legnagyobb akadálya, hogy a kormány 15 év alatt sem tudta közelíteni a magyarok életszínvonalát a nyugatihoz, nem pedig az, hogy az előző tulajdonos hanyag volt.
A reptéri dolgozók szerint nem elég az inflációkövető négyszázalékos fizetésemelés, tekintve, hogy a Budapest Airport rendkívül sikeres évet zárt tavaly és tavalyelőtt is.
Kulcsár Dávid szerint Rómában tudják a reptéren a szenteltvíztartójáról, hogy mi az, Budapesten nem.
Hajtóműhiba miatt kellett letenni a gépet soron kívül, az utasok az Air France szerint nem voltak veszélyben.
Egy légügyi tanácsadó került az élére.
Úgy tűnik, a kormány rákosrendezői álmaiban nem szerepelnek 500 méteres felhőkarcolók, de a terület adásvételi szerződése azért rögzíti, hogy akár ekkora torony is épülhet a helyszínen. Egy fél kilométer magas toronyház komoly kihívások elé állítaná a Ferihegyre érkező repülőgépek pilótáit. Megnéztük, hogyan érintenék a légi közlekedést az esetleges toronyházak és lehetünk-e uniós rekorderek úgy is, hogy nem nehezítjük meg a saját dolgunkat.
A hatóságok nem találtak bombát a gépen.
A 35 éves férfit eltűntként keresték. A Blikk szerint a tragédia előtti napon, vasárnap még a kórház toxikológiáján volt.
Ötvenöt kilogrammnyi, kis műanyag tasakot találtak a vámosok.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér utasforgalma jövőre már 20 millió fő lesz a kormány várakozása szerint.
Nemrég még arról szóltak a hírek, hogy Aszad, a bukott szíriai elnök Orbán Viktortól kér segítséget, hogy közvetítse kéréseit a Nyugat felé. A Budapest Airport tagadja, hogy szír gép járt volna Ferihegy közelében. Egy régi fotó terjedhet újra, ez okozhatott félreértést.
Vontatóval kellett elvinni a repülőt.
A tolvajok egyre gyakrabban fosztják ki a vámmentes árukat kínáló boltokat. Vannak, aki egy nap alatt több ország repülőterén is megfordulnak.
Többek között azt is ellenőrizték, hogy nem körözik-e a médiaügyi szaklap főszerkesztőjét.
Hatalmasra nőtt a Kínából online rendelt csomagok száma Ferihegyen, talán a kormány Kínához dörgölőzésének köszönhetően is. Az innen Európa felé továbbgördülő kiscsomag-özön okozott is káoszt a szállítócégeknél, de már épül a kiszolgáló infrastruktúra. Az üzleti lehetőségre kínai cégek mellett a kormányzattal közeli kapcsolatokat ápoló tőke is rárepült.
A kormány 2026-os kezdéssel és 3,5-5 éves beruházással számol.