F1-es autóként üvölt az autópályán a tuningkipufogós Ferrari – videó
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
A nyitott tetős olasz sportkocsi mozgatásáról egy magas fordulatszámú V12-es szívó benzinmotor gondoskodik.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Az olasz mérnökök minden korábbinál nagyobb teljesítményt facsarnak ki a 6,5 literes blokkból.
Az olaszok hivatalosan szerdán mutatták be a Ferrari 812 Competizionét, a márka történetének legmagasabb fordulatszámon hajtható utcai Ferrariját. Majd meglepetésre bemutattak még egyet.
A Carlex Design munkatársai egyedi módon nemesítették az olasz sportkocsi belsejét.
Az ültetett sportfutóműves újdonság szuperhangos kipufogója F1-technikát vonultat fel.
A hamarosan érkező 812 GTO egy korszak végét jelentheti az olasz gyártónál.
Az olasz Genova futballcsapat kapusának kocsiját törte össze takarítás után egy túlzottan lelkes alkalmazott.
Egy nagy becsben tartott gyűjtő számára alkották meg.
Nincs hatalmas hátsó szárny és elmaszkolt fényszóró, a Novitec ízléses módon nyúlt hozzá az olasz szupersportkocsihoz.
A helyi Ferrari importőr figyelmeztetést adott ki a tulajdonosoknak.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Ezt az olasz sportkocsit arasznyival kiszélesítették, így szinte egy egész sávot elfoglal.
Az új Ferrarit május 31-én mutatják be előzetesen Maranellóban, amelyre már kiküldték az ügyfeleknek a meghívókat.
Mértékletesség. Vélhetően ennek köszönhető, hogy a 812 Superfast ezen nemesítése bőven emészthetőre, sőt akár szerethetőre sikeredett.
Egy ilyen Ferrari Superfast ára használtan is 130 millió forint körül van.
A szívómotoros sportkocsi hangja így is lenyűgöző, az pedig, hogy jogosan parkolt-e ott, más kérdés.
Minden valószínűség szerint ez az olasz gyártó utolsó turbó és hibrid technika nélküli V12-es modellje.