Magyar kéz rajzolta meg a legújabb Ferrari kabrió változatát
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Az újdonság kettővel kevesebb hengerrel bír, mint az F8 Tributo, de a hibrid technika miatt jelentősen erősebb annál.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
A klasszikus autók drágulásának nagyon úgy fest egyelőre nincs vége, különösen igaz ez a teljesen egyedi darabokra.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.
A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
A maranellói márka két fontos újdonsága is felvonult a minap a pesti Belvárosban.
Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.
Egy hasonló autó 3-4 millió dollárt is érhet, de a legelső autó státusza egészen különleges.
A Ferrari SF90 megnövelt teljesítményű kivitele akár 350-nel is képes száguldani.
Az olasz mérnökök minden korábbinál nagyobb teljesítményt facsarnak ki a 6,5 literes blokkból.
Ezen az olasz sportkocsin garantáltan nem csillan meg a napfény.
Nem létező cégei számára kért támogatást, amelyből azután szupersportkocsikat vett.
A Ferrari 812 Competizione két változatából alig több mint 1500 példány fog készülni.
A Ferrari 448 Pista ugyan 340 km/h-val is képes száguldani, de láthatóan egészen alacsony tempó is elég hozzá, hogy óvatlanul össze lehessen törni.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
Az olaszok hivatalosan szerdán mutatták be a Ferrari 812 Competizionét, a márka történetének legmagasabb fordulatszámon hajtható utcai Ferrariját. Majd meglepetésre bemutattak még egyet.
A Carlex Design munkatársai egyedi módon nemesítették az olasz sportkocsi belsejét.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.