Lopott Ferrari California bukkant fel Csanádpalotán
Az autót Spanyolországban lopták el.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Minden autórajongó ismeri az F40-et és az F50-et, de hogy létezett F60 is? Úgy hangzik, mint valami titokzatos hiperautó, amelyet az Enzo előtt építettek. A valóság azonban nagyon más.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Az újdonság kettővel kevesebb hengerrel bír, mint az F8 Tributo, de a hibrid technika miatt jelentősen erősebb annál.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
A klasszikus autók drágulásának nagyon úgy fest egyelőre nincs vége, különösen igaz ez a teljesen egyedi darabokra.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.
A már közúton tesztelt újdonság teljesítménye 700 lóerő körül alakul.
A maranellói márka két fontos újdonsága is felvonult a minap a pesti Belvárosban.
A Ferrari SF90 megnövelt teljesítményű kivitele akár 350-nel is képes száguldani.
Az olasz mérnökök minden korábbinál nagyobb teljesítményt facsarnak ki a 6,5 literes blokkból.
Nem létező cégei számára kért támogatást, amelyből azután szupersportkocsikat vett.