1 milliárd forintért várja új gazdáját egy alig használt 15 éves Maserati
Az erősen limitált mennyiségben gyártott MC12-t eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott MC12-t eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
Az újdonság alig 2,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A belső égésű motorokat, úgy fest, nagyjából 2035 táján tiltanák be a legszélesebb körben Európában, azonban az olasz kormány azon dolgozik, hogy a szupersportkocsik gyártói kivételek legyenek.
A Ferrari 296 GTB olyan új, hogy még csak előszériában gyártott darabok járják a bemutatótermeket. A "kismotoros" és hibrid autó megint egy olyan újdonság, ami feszegeti a márka hagyományos értékeinek határait.
Ez a 71 esztendős sportkocsi egyenesen a Ferrari hőskorába repít vissza bennünket.
Nem tudni, hogy a 70 millió forintnál többe kerülő olasz sportkocsi karosszériáját mennyire viselte meg a művelet.
Ezzel a több mint 4 évtizedes múltra visszatekintő sportkocsival eddig kevesebb, mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A Ferrari FXX K Evo nagyon ritka jármű, amelyet nem is lehet látni a közutakon. Ennek két oka van: egyfelől nincs is a közutakra engedélyezve, másfelől azt a néhány példányt, ami létezik belőle, csak a Ferrari-csapat gondozásában lehet használni.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
Itt a megoldás azoknak, akik a 6,3 literes szívó V12-es motort esetleg túl gyengének találták.
Minden autórajongó ismeri az F40-et és az F50-et, de hogy létezett F60 is? Úgy hangzik, mint valami titokzatos hiperautó, amelyet az Enzo előtt építettek. A valóság azonban nagyon más.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
A sorozat kedvéért átfényezett Testarossa eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
Az újdonság kettővel kevesebb hengerrel bír, mint az F8 Tributo, de a hibrid technika miatt jelentősen erősebb annál.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
A klasszikus autók drágulásának nagyon úgy fest egyelőre nincs vége, különösen igaz ez a teljesen egyedi darabokra.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.