Olasz virtus: Ferrari motoros divatterepjárót mutatott be a Maserati, félhet a Porsche Cayenne?
Ez az emelt karosszériás méretes olasz járgány úgy megy, mint a jobb sportkocsik. Az olaszok nagyon kitettek magukért.
Ez az emelt karosszériás méretes olasz járgány úgy megy, mint a jobb sportkocsik. Az olaszok nagyon kitettek magukért.
Hazánk legnagyobb Ferrari-gyűjtője, Josh Cartu a héten vette át legújabb Ferrariját, egy 812 Superfastet.
Josh Cartu folytatja a hagyományait: vásárolt egy újabb szupergyors olasz sportkocsit, amin nem magyar, hanem szlovák, komáromi rendszám található.
A Ferrari 250 GTO-ból csupán 39 darab készült 1962 és 1964 között. Az ára darabonként eléri a tízmilliárd forintot.
A Ferrari a Genfi Autószalonon leplezte le a 488 GTB átdolgozott változatát, ami 90 kg-tól szabadult meg.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
A 13 éves Alexander Worth szeretett volna egy fotót készíteni a Ferrari F50-essel, a tulajdonos viszont felajánlotta, hogy elviszi őt egy körre.
Mutatjuk az összes, eddig hivatalosan leleplezett Forma–1-es járgányt, melyek két dologban nagyon különböznek tavalyi elődeiktől.
Végre lehullott a lepel az olasz csapat idei fejlesztésű Forma–1-es versenyautójáról.
A sofőrt igazoltatták a rendőrök, nem sokkal később pedig már az autószállító pakolta fel a kocsit.
A Ferrari 488 GTB teljesítményét megfejelve érkezik majd a Pista.
Az olaszok igazából eddig sem törődtek nagyon azzal, hogy csak a hivatalos bemutatón lehessen látni, szinte mindent tudni már a kocsiról. Most egy újabb nagyon fontos részlete, a hangja is megvan.
Az eladó hiába mérsékelte az olasz sportkocsiból készített különlegesség árát, az üzlet ennek ellenére sem jött össze.
Akad néhány olyan praktikus kérdés, melyre a legtöbb autós tudni véli a válaszokat, de könnyen kiderülhet, hogy nem pont ez a helyzet.
A Forma–1 szerelmesei kezdhetik vágni a centit, már csak alig néhányat kell aludni az idei autók hivatalos leleplezésére.
Gyönyörű ez a ritka Ferrari és erőből sem szenved hiányt, de nem tudni, hogy miért a forgalomban szoktak vele gumit égetni.
Az olasz gyártó zárt ajtók mögött már megmutatta vadonatúj fejlesztését. Itt vélhetően tilos volt fotózni, valaki azonban ennek ellenére készített egy képet.
Nincs mese, a kőkemény sportkocsikat gyártó olaszok is egyre inkább az elektronokra fókuszálnak.
A fiatalember nem túl sok kilométert utazott a saját ízlése szerint személyre szabott olasz sportkocsival.
Nem akármilyen autót próbáltak meg faragni a Skodából: egy Forma–1-es Ferrarit.