Már biztos: jön a csendben lopakodni képes új hibrid Ferrari
Maga a Ferrari első embere erősítette meg a környezetbarát működésre is képes új modell érkezését.
Maga a Ferrari első embere erősítette meg a környezetbarát működésre is képes új modell érkezését.
A 488-as modell ezen erősen limitált szériás kiadása elképesztően erős, és ennek megfelelően villámgyors.
Elképzelni is nehéz, hogy a Ferrari vagy a Koenigsegg valaha is városi kisautókat gyártson, a Budget Direct azonban elkészítette ezek látványtervét.
A kanadai milliárdos annyira örült, hogy újra láthatja autóját, hogy tett is vele egy gyors kört a városban.
Francesco Cigarini kettős lábtörést szenvedett, amikor az F1-es versenyző egy bokszkiállás során elütötte.
A versenyfelügyelők döntése alapján az olasz F1-es csapatnak 50 ezer eurót kell fizetnie, mivel a boxutcában Kimi Räikkönen a csapat hibájából elütötte egyik szerelőjét.
Kétségtelen tény, hogy az Országház és az olasz sportkocsi jól mutat egymás mellett az éjszakai fotókon.
Ezúttal egész biztosan nem a fülsüketítő hanghatásoktól kapunk libabőrt. Nem, ez már egy új korszak Ferrarija.
Ez az emelt karosszériás méretes olasz járgány úgy megy, mint a jobb sportkocsik. Az olaszok nagyon kitettek magukért.
Hazánk legnagyobb Ferrari-gyűjtője, Josh Cartu a héten vette át legújabb Ferrariját, egy 812 Superfastet.
Josh Cartu folytatja a hagyományait: vásárolt egy újabb szupergyors olasz sportkocsit, amin nem magyar, hanem szlovák, komáromi rendszám található.
A Ferrari 250 GTO-ból csupán 39 darab készült 1962 és 1964 között. Az ára darabonként eléri a tízmilliárd forintot.
A Ferrari a Genfi Autószalonon leplezte le a 488 GTB átdolgozott változatát, ami 90 kg-tól szabadult meg.
Véget ért az idei első Forma–1-es teszt, mutatjuk a helyszínen készült felvételeket, és vázoljuk a fontosabb tudnivalókat.
A 13 éves Alexander Worth szeretett volna egy fotót készíteni a Ferrari F50-essel, a tulajdonos viszont felajánlotta, hogy elviszi őt egy körre.
Mutatjuk az összes, eddig hivatalosan leleplezett Forma–1-es járgányt, melyek két dologban nagyon különböznek tavalyi elődeiktől.
Végre lehullott a lepel az olasz csapat idei fejlesztésű Forma–1-es versenyautójáról.
A sofőrt igazoltatták a rendőrök, nem sokkal később pedig már az autószállító pakolta fel a kocsit.
A Ferrari 488 GTB teljesítményét megfejelve érkezik majd a Pista.
Az olaszok igazából eddig sem törődtek nagyon azzal, hogy csak a hivatalos bemutatón lehessen látni, szinte mindent tudni már a kocsiról. Most egy újabb nagyon fontos részlete, a hangja is megvan.