Pénzügyileg egyre rosszabb helyzetben vannak a magyarok, az árrésstop pedig csak ront a helyzeten
Gazdasági fellendülés és az infláció csökkenése nélkül nincs esély arra, hogy a magyar családok helyzete érdemben javuljon.
Gazdasági fellendülés és az infláció csökkenése nélkül nincs esély arra, hogy a magyar családok helyzete érdemben javuljon.
A szervezet a struktúráját is megújította, a cél, hogy a szövetség hatékonyabban reagáljon a digitális kereskedelem előtt álló kihívásokra és erősítse a hazai céget exportképességét.
Nem sok mozgástere van egy futárcégnek egy olyan hatalmas távol-keleti webáruházzal szemben, mint a Temu. A Packeta is inkább csak állja a sarat, és várja, hogy elüljön a népharag, és örül, hogy az iskolakezdési roham után, de még bőven a karácsonyi főszezon előtt derült fény arra, milyen sérülékeny a rendszere.
A hazai e-kereskedelem legismertebb kutató és tanácsadócége mostantól a 151 országban jelen lévő PwC hálózat magyarországi tagjához tartozik.
Az idei nyár érezhetően nehezebb a hazai e-kereskedelemben a korábbi évekhez képest.
Az online kiskereskedelem 631 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el az első félévben.
Az élen nincs változás, de az jócskán átalakult, hol vásárolunk élelmiszert. Megjelent a GKID 2022-es e-kereskedelmi toplistája.
Megviselte, de nem törte meg a hazai digitális kereskedelmet az elmúlt évek gazdaságilag viszontagságos időszaka egy friss összesítés szerint. Jól látszik, hogy a vásárlói igények változnak. Ez leginkább a magyar cégeknek okozhat fejtörést, amelyeknek egyre nagyobb kihívás lesz lépést tartani a helyi piacot leuraló külföldi versenytársaikkal.
Az influenszerek ajánlásai nem sokat nyomnak a latban az online vásárlásoknál.
A hazai webshopos kkv-k többségének megalapozatlanok a félelmei a nemzetközi porondra lépéstől. Pedig varázslat nem, csak megfelelő előkészítő munka kell hozzá, derül ki egy friss, hazai kutatásból, mely kifejezetten a magyar csomagküldő kisvállalkozások határon túli szállítására fókuszált.
A hazai online kereskedőket rangsoroló lista első helyén továbbra is az eMAG-Extreme Digital áll. A tavalyi forgalmi adatok alapján egyre jobban koncentrálódik a piac, ahol nem csak cégek, hanem üzleti modellek is versenyeznek egymással.