Dercsényi Dávid Itthon

Növekedési program, nem hitelbe – így is mentek MNB-s pénzek a VS.hu-hoz

A Magyar Nemzeti Bank 6 milliárd forintot költhetett el a Növekedési Hitelprogram népszerűsítésére, a most nyilvánosságra került dokumentumokból pedig az is kiderül, hogy kik jártak igazán jól a kampányokkal. A VS.hu akkora pénzt szakított, mintha ő lett volna a legnépszerűbb magyar hírportál.

M. László Ferenc Itthon

Simicska százmilliókat bukhat Orbán terve miatt

Nehéz évek várnak azokra az előző kormányzati ciklusban jelentős állami támogatásban részesített jobboldali lapokra, melyek Simicska Lajos érdekeltségébe tartoznak. Ha beváltja a miniszterelnök az ígéretét, akkor ezek a lapok, rádiók elveszíthetik bevételeik egy meghatározó részét. Kérdés, hogy politikailag jól jár-e a Fidesz, ha az állam elengedi a jobboldali média kezét. Úgy tűnik, a Simicska-birodalomhoz tartozó lapokat egyelőre nem lehet pótolni.

MLF Itthon

Megvédte a Fideszt kisegítő kormányt a rendőrség

Hiába áll védjegyoltalom alatt a "Magyarország jobban teljesít" szlogen, hiába fizetett súlyos milliókat érte a kormány egy magáncégnek, a rendőrség szerint nem követett el hűtlen kezelést a kabinet, amikor azt ingyen átadta a Fidesznek. A BRFK elutasította a baloldali ellenzék feljelentését.

hvg.hu Itthon

Újabb 700 milliót nyert a kormány kedvenc médiaügynöksége

Az IMG, amely egyedül pályázott a megbízásért, a Miniszterelnökség médiavásárlásait intézi nettó 700 millió forintért. Tavaly is ők nyertek tendert hasonló összegben a Miniszterelnökségnél, idén pedig 6 milliárdért szervezték a Magyar Nemzeti Bank reklámkampányát.

M. László Ferenc Itthon

"Nem Balkán, ez már Ukrajna" – kirobbant a háború a tévés piacon

A reklámozók évről évre kevesebbet költenek a tévékben, az állami hirdetések furcsamód nem a nézettebb, hanem a kisebbik országos kereskedelmi tévéhez áramlanak. Amióta eladták a TV2-t, forrong a médiapiac. Ami most zajlik, akár diplomáciai lépéseket is maga után vonhat. A hazai médiapiac átalakulásával foglalkozó sorozatunk második része.

Lukács Andrea Plázs

„Nem azért fizetjük, hogy úgy nézzen ki, mint egy átlagos lány”

A híres IMG modellügynökség öt normális testsúlyú, és gömbölyűbb lányt szerződtetett olyan modellek mellé, mint Giselle Bündchen vagy Kate Moss. Ezzel azt sugallják, hogy véget lehet vetni a csontsovány testideálnak, ami akkor is gyanúsan egyedi és bátor kezdeményezés a divatszakmában, ha a ruházati cégek egyre inkább kezdik tágítani a mérethatáraikat. De valójában mennyi esélye van egy átlagos testalkatú lánynak érvényesülni a modellvilágban?

MTI / hvg.hu Itthon

A Simicska-közeli IMG nyerte az útdíj kommunikációs tenderét

Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. által az e-útdíj bevezetéséhez kapcsolódó médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, PR-ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatások megrendelésére kiírt, hirdetmény nélküli tárgyalásos közbeszerzést az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte. Az eredmény a legutóbbi Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

MTI Itthon

Az Inter Media nyerte az NFÜ médiatenderét

Öt ajánlattevő közül az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiavásárlásra és a hozzá kapcsolódó médiaügynökségi feladatok ellátására kiírt nyílt közbeszerzését, amelynek a keretösszege 953 millió forint - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

hvg.hu Vállalkozás

Elkelt a 220 milliós Paks II. médiatender

Nem volt verseny a legkorábban 12 év múlva induló Paks II. beruházás népszerűsítésére kiírt pályázaton, egy cég jelentkezett ugyanis mindössze, s az IMG meg is nyerte az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. 220 milliós médiatenderét.

hvg.hu Itthon

Kormánykampány: elindult a fásult szavazók felrázása

Magyarország jobban teljesít címmel indult el a kormány kampánya, amelyben többek között online felületeken, óriásplakátokon és egész oldalas újsághirdetésekben népszerűsítik a kabinet eddigi tevékenységét. Egy-egy kormányzati tájékoztató kampány mögött a választók lanyha lelkesedése miatti frusztráció állhat. Kommunikációs akcióinak kivitelezését a kormány az MFB volt vezérének cégére bízta.

Kovács Áron - M. László Ferenc Itthon

Így lett egyeduralkodó a kormány kedvenc ügynöksége: IMG-sztori 2.

Bár a kulcsszereplők makacsul hallgatnak, közvetett forrásokból nagy vonalakban rekonstruálni lehet, hogyan vált az állami hirdetések terén egyeduralkodóvá egy apró reklámcég. A tízmilliárdnyi közpénzt mozgató IMG alapítója néhány éve még hadban állt a Fidesz mögött álló üzletemberekkel, de a 2010-es kormányváltás nagy változásokat hozott, miközben fontos emberek nagy számokkal dobálóztak. Az IMG-történet második része.

hvg.hu Itthon

Fásult választói miatt indíthat tájékoztató kampányt a kormány

A választók lanyha lelkesedése miatti frusztráció áll gyakran egy-egy kormányzati tájékoztató kampány mögött – így látják azok a korábbi és jelenlegi kormányzati kampánykészítésben részt vevők, akiket az Orbán-kabinet új tájékoztató akciója apropóján kérdeztünk.

hvg.hu Itthon

Giró-Szász: tájékoztatási akciósorozatba kezd a kormány

Többlépcsős tájékoztatási sorozatot indít a héten a magyar kormány, tájékoztató füzeteket küld ki minden háztartásba, valamint óriásplakátokon és több médiafelületen is tájékoztatja a lakosságot a kormány eredményeiről – jelentette be Giró-Szász András kormányszóvivő. A költségekről az akció lezárta után beszélnek, ám a kormányzati portálon megjelent hír szerint a Miniszterelnökség 550 millió forintos keretszerződést írt alá az Inter Media Group (IMG) médiaügynökséggel.

hvg.hu Gazdaság

Milliárdos állami megbízást kapott a volt MFB-vezér cége

A Miniszterelnökség 550 millió forintos keretszerződést írt alá az Inter Media Group (IMG) médiaügynökséggel a 2013-2014-es évekre vonatkozó kormányzati kommunikáció egyes feladatainak teljesítésére – derült ki a hétfőn közzétett megállapodásból. A szerződés 2014. május 31-ig érvényes, és az értéke – ha a megrendelő kívánja – további 495 millió forinttal megemelhető.

hvg.hu Vállalkozás

Reklámcéget vásárolt fel a volt MFB-vezér

Januártól a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) elnök-vezérigazgatói posztját az első Orbán-kormány idején betöltő Patonai Péter lett az Inter Media Group (IMG) médiaügynökség százszázalékos tulajdonosa - közölte a Kreatív Online.

hvg.hu Gazdaság

Kreatív: nem minden stimmel az NMHH médiatenderével

Az NMHH majdnem kétmilliárd forint értékű közbeszerzési felhívásra nem csak a nyertes cég, az állami megrendeléseket sorra elnyerő I.M.G. Inter Media Group Kft. jelentkezett, ám versenytársait még az eljárás első szakaszában kizárták – egyikük szerint szabálytalanul - írja a Kreatív Online.

Megsértette a kijárási korlátozásokat az osztrák államfő

Megsértette a kijárási korlátozásokat az osztrák államfő

Orbán kiválasztja, mi kell neki a rendkívüli időszakból

Orbán kiválasztja, mi kell neki a rendkívüli időszakból

Picit megvillogtatják a képernyőt, és máris ellopják a gépen lévő adatokat

Picit megvillogtatják a képernyőt, és máris ellopják a gépen lévő adatokat

Államosíthatja a háziorvosi ellátást Pintér Sándor

Államosíthatja a háziorvosi ellátást Pintér Sándor

A Magyar Művészeti Akadémiához fordul a főváros, hogy támogassák a bajba jutott művészeket

A Magyar Művészeti Akadémiához fordul a főváros, hogy támogassák a bajba jutott művészeket

Magyarországra is érkezett a szalmonellás lengyel baromfiból

Magyarországra is érkezett a szalmonellás lengyel baromfiból

Palkovics: több mint 110 ezer ember bértámogatására érkezett igény

Palkovics: több mint 110 ezer ember bértámogatására érkezett igény

Élő videóban közvetítette az apa, ahogy 6 éves fia vezette az autót

Élő videóban közvetítette az apa, ahogy 6 éves fia vezette az autót

A címlapról ajánljuk