Simicskát sikerült kiszorítani az állami reklámpiacról

A kegyvesztett vállalkozó 2014 augusztusa óta nem nyert állami tendert.

  • hvg.hu hvg.hu
Simicskát sikerült kiszorítani az állami reklámpiacról

A Simicska Lajos érdekeltségébe sorolt Inter Media Group (IMG) nevű reklámügynökség 2014 augusztusa óta nem nyert tendert – írja a Népszabadság a saját adatgyűjtésére alapozva.

Simicskáék annak ellenére sem jutottak megbízatáshoz, hogy az IMG az előző ciklusban az Orbán-kormány kedvenc médiaügynöksége volt, olyan kampányokat vitt, mint a rezsicsökkentés népszerűsítése vagy a Nemzetközi Valutaalap elleni reklámhadjárat. A kft. 2010 és 2014 között megtízszerezte az árbevételét, a 2014-es választások után még négy hónapig működött a fideszes gépezet, ami 2,6 milliárdos megbízást hozott Simicskáéknak.

Túry Gergely

2014 óta a legnagyobb szeletet az állami reklámtortából a Csetényi Csabához tartozó Network (korábbi nevén HG) 360 Kft. szelte ki, összesen 4,9 milliárd elköltésére kapott megbízást.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.