Duplázzák eladásaikat a kínai autómárkák Európában
Egyelőre viszonylag alacsonyak a számok, de jól látható a kínai gyártók előretörése.
Egyelőre viszonylag alacsonyak a számok, de jól látható a kínai gyártók előretörése.
A német kompaktot egy francia kis autó előzte meg.
A legfontosabb itthoni kategóriákat szemléző lista alapján tavaly óta is jó húsz százalékkal lettek drágábbak átlagosan a legnépszerűbb autók.
A félvezetőhiány miatti visszaesés láthatóan inkább a hagyományos autók eladásait érintette.
Tavaly közel 130 ezer új autót helyeztek forgalomba itthon, érdemes átnézni kategóriánként, hogy mekkora az átlagár.
A gázolajjal hajtott személyautók már csak a harmadik helyen állnak az eladásokban.
Európa új gépkocsipiaca a múlt hónapban újabb csökkenést mutatott, már a hetedik egymást követő időszakban – olyan tényezők miatt, mint a dízeltilalom, az általánosan is csökkenő fogyasztói bizalom és a Brexit körüli események.
Folyamatosan bővül a világ újautó-kibocsátása, amelynek két messze legnagyobb felvevője az USA és Kína.
A JATO Dynamics közzétette féléves közép-kelet-európai új autó eladási adatait. Az első félév eredményei drámaiak. Régiószerte csökkent a nagy darabszámban értékesítő márkák forgalma.