Sosem látott világújdonsággal debütált a Koenigsegg jubileumi hiperautója
A régivágású nyitott kulisszás manuális váltóval felvértezett közel 1400 lóerős sportkocsi akár automata váltós autóként is képes üzemelni.
A régivágású nyitott kulisszás manuális váltóval felvértezett közel 1400 lóerős sportkocsi akár automata váltós autóként is képes üzemelni.
A fekete GR Yaris-szal eddig alig több mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
A Koenigsegg Regera külsőleg tölthető hibrid hajtásrendszerében messze nem hagyományos váltó van.
Vázoljuk, hogy egy normál üdítős dobozhoz képest mekkora a svéd gyártó hipermodern elektromos erőforrása.
Az 1,2 milliárd forintba kerülő hipersportkocsiból nem készül túl sok, ritka látvány lesz az utakon.
Az idei Speed Champions sorozat számos érdekes új modellt vonultat fel.
A szuper erős hibrid sportkocsi ezúttal téli körülmények mellett mutatta meg tudását.
A vevők nem zsákbamacskát vásárolnak, hanem egy előre alaposan letesztelt és beállított hiperautót.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt felgyorsuló hiperautóban két felnőtt és két gyermek a legnagyobb biztonságban utazhat.
A Koenigsegg Jeskónak nemcsak a hajtáslánca és a menetdinamikája, hanem a műszerfala is igen különleges.
A Koenigsegg Jesko a svéd márka elképesztő teljesítményű hiperautója, amelyet limitált példányszámban gyártanak.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
A konkrét autónak nem maga a svéd gyártó, hanem furcsa módon egy amerikai McLaren kereskedés keres gazdát.
A Koenigsegg autói igazán látványosak, de ez a dizájn még ezeken is túltesz.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A svéd autógyártó manufaktúra 1600 lóerős újdonságát minden korábbinál gyorsabbnak ígérik.
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A svéd manufaktúra hamarosan egy a Bugatti sebességrekorder hiperautójánál is gyorsabb kocsit fog leleplezni.
Vázoljuk, hogy milyen hangokat ad indításkor az új Koenigsegg 1 600 lóerős erőforrása.