Megsérült a felsővezeték Kelenföldnél, sok késéssel kell számolni
Rövidebb szakaszon közlekedő járatok stb. Nehéz napja van a MÁV-nak.
Rövidebb szakaszon közlekedő járatok stb. Nehéz napja van a MÁV-nak.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
Szinte minden vonalon jelentős késéseket okozott a péntek hajnali hóesés.
A sikertelen jegyvásárlások levont árát két-három napon belül visszautalják.
Összeszedtük, milyen fennakadásokat okozott a havazás a vasúti és a közúti közlekedésben.
A MÁV szerint nem állt elő veszélyhelyzet, de vizsgálják a történteket.
A fejlesztésre elsősorban a szegedi és debreceni autóipari központok miatt van szükség.
Egy éjszakai vonaton esett neki a vezetőfülke mögötti ablaknak.
Az új, olcsóbb vasúti tarifarendszer miatt annyian vonatoznak, hogy nem csökkent a jegybevétel, ez azonban a működési költségek 3 százalékát sem teszi ki.
Három új szervezeti egységről, a vonat és az autóbusz egymás mellett éléséről, tervezett felújításokról beszélt az ÉKM közlekedésért felelős államtitkára.
A MÁV-nak nem sikerült hétvégén befejezni a „hétvégi váltókarbantartást”, ezért nem tud annyi vonatot fogadni hétfő reggel. Az elővárosi vonatok egy része emiatt megáll Kőbánya-Kispesten, ez az új végállomás, míg nem sikerül utolérni magukat. Egy szakaszon azt kérik, válasszák inkább a metrót az utasok.
A szerelvényt végül az utasokkal együtt elvontatták.
Aki rutinból kimegy a Keletibe, azt érhetik kellemetlen meglepetések.
Késések, kimaradások lehetnek a ceglédi vonalon.
A BKK járatain már januártól ingyen vihetik kutyájukat és kerékpárjukat a bérletesek.
Repkednek az ezermilliárdok az Építési és Közlekedési Minisztérium terveiben. Rengeteg vonatot, mozdonyt és buszt vennének a következő tíz évben, de költenének gyorsvasútra is.
Hegyi Zsolt MÁV-vezérigazgató posztolt a Facebook-oldalán.
A felújításról azután döntöttek, hogy rövid idő alatt két vonat is kisiklott a pályaudvar mellett.
Szeptembertől kereshetett munkát a MÁV volt vezérigazgatója, akitől Lázár János az állami közlekedési mamutcég újabb átszervezése okán vált meg, de Pafféri Zoltán hamar talált új állást: pár napja a Jászai Gellérthez köthető iKON alapkezelőt vezeti.
Az eset kivizsgálásának ideje alatt egyes vonatok hosszabb menetidővel, rövidebb szakaszon közlekednek, vagy kimaradnak.