Két órára csökkenti a vasút a menetidőt Budapest és Bécs között
Legalábbis erre fog törekedni az osztrák és a magyar vasúttársaság egy új együttműködési megállapodás értelmében.
Legalábbis erre fog törekedni az osztrák és a magyar vasúttársaság egy új együttműködési megállapodás értelmében.
Itthon Magyar Péter utan Orbán Viktor is kilátogatott a gátra, majd közölte, hogy mindenért Pintér Sándor felel.
Szúrópróbaszerű ellenőrzés itt is lesz.
Kalandok a MÁV-val!
Nagy késések várhatók a Debrecen–Tiszafüred vonalon, pótlóbuszt pedig nem küld a MÁV.
Vitézy Dávid szerint Lázár János hibás döntéseinek köszönhető mindez.
Vitézy szerint kozmetikázott adatokra hivatkozott a miniszterelnök, erre már a KSH és az Eurostat is felhívta a figyelmet.
Matolcsy György és a kormány újra összekapott, megvan az elsőfokú ítélet a Quaestor-ügyben, egy titokzatos cégcsoport tulajdonosa pedig egyik pillanatról a másikra a leggazdagabb magyarrá vált, ha igaz, ami a vállalatok papírjaiban szerepel. Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.
A politikusok úgy vannak a vasúttal, mint a kártyavárral, amiben látják, hogy ferde egy lap – de mégis, mit kellene tenniük? Lázár János ötpontos akciótervet mutatott be, a Duma Aktuálban KAP viszont kilenc pontig meg sem állt. Megtudjuk, miért legyen egy háromlábú öreg süket kutya a MÁV kabalaállata, mennyire jó lenne a MÁV és a Tinder összekötése, amíg egy helyben áll a vonat, és persze micsoda siker volna a vasúti driftpálya.
Lázár János válaszolt Magyar Péter ultimátumára, találkozni szeretne, vonatozni nem, Magyar szerint a miniszter ezzel megfutamodott.
A Tisza párt elnöke arra kérte a minisztert, tartson vele és utazzanak együtt a “szocialista szellem vasútján”. Este hatig várja, hogy a miniszter válaszoljon, hajlandó-e vonatra szállni vagy sem.
A vasúti átjáróba hajtó személygépkocsival ütközött egy vonat. Egyelőre csak annyit tudni, hogy a vonaton nincs sérült.
A MÁV jegyelővételi zónát vezet be Budapesten és elővárosi járatokon, a tanév kezdetétől mindenképpen előre kell megvenni a jegyeket és bérleteket online, pénztárban vagy az automatákból. Nő a bírság összege is.
A miniszter nem akar egy vonaton zötykölődve vitázni a magyar vasút állapotáról a Tisza Párt elnökével, inkább egy állomásra és irányítóközpontba invitálja. Magyar úgy tűnik, ragaszkodik az autentikus helyszínhez, és újabb ajánlatot is tett egy vasutazásra: “utána kimehetünk az ön által veszélyes helynek tartott Bécset is felfedezni”.
A Budapest–Székesfehérvár–Nagykanizsa vonalon késésekre kell számítani.
Az építési és közlekedési miniszter sorait nehéz másként értelmezni, minthogy Vitézy Dávidnak szánta őket.
Tényleg jobban megüti a nyár a magyar vasutat, mint a többi évszak? Rosszabb volt-e az idei főszezon a korábbiaknál? Mennyi hibáért felelős a vasút, és mikor hibás más? Összegyűjtöttük a számokat arról, mi igaz a sztereotípiákból, és mi csak legenda.
Már persze ha nem történik megint valami, ami ismét káoszhoz és a vasútforgalom leállásához vezet.
Az építési és közlekedési miniszter reagált a Tisza Párt elnökének videójára és szöveges posztjára, melyben Magyar a MÁV-pályaudvarok és általában az állami vasutak áldatlan állapotáról, és Lázár ezt illető felelősségéről beszélt.