#Mazda


Mazda CX-5-teszt – Nem kell magyarázkodni
 

Mazda CX-5-teszt – Nem kell magyarázkodni

Nincs könnyű helyzetben, aki manapság középkategóriás szabadidő-autót szeretne vásárolni, hiszen márkapreferencia nélkül nehéz feladat kiválasztani a legjobbat a számtalan vonzónak tűnő ajánlat közül. Megnéztük hát, hogy a mezőnyből mire képes a Mazda nemrég megújult versenyzője csúcsfelszereltséggel, automataváltóval és összkerékhajtással szerelve.




Meglepetés a kemény tetős Mazda MX-5
 

Meglepetés a kemény tetős Mazda MX-5

Nem azzal, hogy bemutatták, hiszen az elődből is készült hard-top verzió, a most leleplezett kivitel viszont az elektromos targa tetővel már kupéként is megállja a helyét.

hvg.hu hvg.hu




Ritka luxusautót vásárolt a GVH
 

Ritka luxusautót vásárolt a GVH

A magyar utcákon igen ritkán látható Mazda CX-9-est vásárolt a Gazdasági Versenyhivatal. A kocsit nettó 9,45 millió forintért (bruttó 12 millió forint) vették meg az Autó Mirai Kft.-től – derült ki a múlt pénteki Közbeszerzési Értesítőből. A Napi.hu annak próbált utánajárni, vajon kinek lehetett szüksége ilyen autóra. Iparági információk szerint a GVH 1 milliós kedvezményt kaphatott, a kocsi listaára a kedvezmények nélkül 13 millió forint ugyanis.

hvg.hu hvg.hu


Visszatér a Mazda igazán egyedi sportkocsija
 

Visszatér a Mazda igazán egyedi sportkocsija

A Mazda RX-Vision koncepcióautója nem csak ígéret volt, tényleg be is mutatkozik a Tokiói Autószalonon. A japán márka csúcskategóriás sportkocsija a hagyományokhoz híven megőrzi egyedi motorkonstrukcióját.

hvg.hu hvg.hu





Mazda2-teszt: kicsi, aki nagyon igyekszik
 

Mazda2-teszt: kicsi, aki nagyon igyekszik

A japánok legkisebb modellje csúcsfelszereltséggel és a legerősebb benzines motorral igazi pörgős városi vagány, amely formai és műszaki téren is tartogat csemegéket, emellett pedig büszkén képviseli mindazokat az értékeket, amiért a japán autókat szeretni lehet.


Mazda CX-3-teszt: kipottyant még egy aranytojás?
 

Mazda CX-3-teszt: kipottyant még egy aranytojás?

Az elegáns vonalú és népszerű mai Mazdák lendületét kihasználva a hirosimai gyártó a legsűrűbb mezőnyben is helyet követel magának. És nem is kérdés, helyet fog-e ott találni. A nagyobb testvérrel, a CX-5-tel felfelé elindult japán márka úgy tűnik, mostanság nem tud hibázni.


Szimulátorral nyertek vadiúj Mazda MX-5-öst
 

Szimulátorral nyertek vadiúj Mazda MX-5-öst

Valóra váltotta két ember álmát a Mazda: a japán gyártó és a Microsoft konzolos részlege, az Xbox versengést hirdetett a Forza Horizon 2 elnevezésű szimulátorhoz kötődően, de végül nem csak a győztest, hanem a második helyezetett is jutalmazták. Nem is akármivel.

hvg.hu hvg.hu

Lehetne vagányabb? SUV-ok az unalom ellen
 

Lehetne vagányabb? SUV-ok az unalom ellen

Az első terepjárószerű szabadidő-autók népszerűségében szerepet játszott akkoriban szokatlan, vagány megjelenésük is. Mára mindennaposakká váltak, de van erre is gyógyszer!

hvg.hu hvg.hu

Csúcsra értek a hobbiterepesek. Minden a Lada Nivával kezdődött?
 

Csúcsra értek a hobbiterepesek. Minden a Lada Nivával kezdődött?

Emlékszünk még ugye a "Szomszédok" című teleregényre, és ott ahogy János, az erdész jön a földúton a Lada Nivával! Vagány darab volt. És nem csak mi reagáltunk rá így, Kanadától az NSZK-ig fogyott a Niva szép számmal, és nálunk is a vágy tárgya volt. A jelenség azért is érdekes, mert a korszak szocialista tömbjében előforduló más terepjáró, például az UAZ nem lett családálom. A titok nyitja pofonegyszerű: a Niva az akkori személyautók, ráadásul az itthon topnak számító "nagy" Ladák belső berendezését kapta, és a külseje sem volt gépszerű, sőt, az akkori szemnek kifejezetten divatos.

hvg.hu hvg.hu