Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A Mazda RX-Vision koncepcióautója nem csak ígéret volt, tényleg be is mutatkozik a Tokiói Autószalonon. A japán márka csúcskategóriás sportkocsija a hagyományokhoz híven megőrzi egyedi motorkonstrukcióját.
Sokan talán még emlékeznek, a legtöbben viszont nem is gondolnák, milyen remek koncepcióautókat készítettek három évtizeddel ezelőtt. A Top Gear a Vissza a jövőbe nap kapcsán készített egy remek gyűjtést.
A japánok legkisebb modellje csúcsfelszereltséggel és a legerősebb benzines motorral igazi pörgős városi vagány, amely formai és műszaki téren is tartogat csemegéket, emellett pedig büszkén képviseli mindazokat az értékeket, amiért a japán autókat szeretni lehet.
Az elegáns vonalú és népszerű mai Mazdák lendületét kihasználva a hirosimai gyártó a legsűrűbb mezőnyben is helyet követel magának. És nem is kérdés, helyet fog-e ott találni. A nagyobb testvérrel, a CX-5-tel felfelé elindult japán márka úgy tűnik, mostanság nem tud hibázni.
Valóra váltotta két ember álmát a Mazda: a japán gyártó és a Microsoft konzolos részlege, az Xbox versengést hirdetett a Forza Horizon 2 elnevezésű szimulátorhoz kötődően, de végül nem csak a győztest, hanem a második helyezetett is jutalmazták. Nem is akármivel.
Az első terepjárószerű szabadidő-autók népszerűségében szerepet játszott akkoriban szokatlan, vagány megjelenésük is. Mára mindennaposakká váltak, de van erre is gyógyszer!
Emlékszünk még ugye a "Szomszédok" című teleregényre, és ott ahogy János, az erdész jön a földúton a Lada Nivával! Vagány darab volt. És nem csak mi reagáltunk rá így, Kanadától az NSZK-ig fogyott a Niva szép számmal, és nálunk is a vágy tárgya volt. A jelenség azért is érdekes, mert a korszak szocialista tömbjében előforduló más terepjáró, például az UAZ nem lett családálom. A titok nyitja pofonegyszerű: a Niva az akkori személyautók, ráadásul az itthon topnak számító "nagy" Ladák belső berendezését kapta, és a külseje sem volt gépszerű, sőt, az akkori szemnek kifejezetten divatos.
Az Automotive News Europe autóipari hírportál értesülése szerint a Mazda kétüléses sportkocsijának modellpárja nem Alfa Romeo, hanem Fiat vagy Abarth márkanév alatt kerül majd piacra.
Bár a NER prominensei egyértelműen Trump mellett tették le a garast, a WSJ szerint több vitás pont volt a két ország közt, amelyek aligha oldódtak meg mára.