Az új benzines autók lehetnek olyan környezetbarátak, mint a trendi villanyautók - Ön mit gondol?
Az elektromos autóknak lokálisan ugyan zéró a károsanyagkibocsátásuk, de az életük során elég komoly terhet rónak a környezetre.
Az elektromos autóknak lokálisan ugyan zéró a károsanyagkibocsátásuk, de az életük során elég komoly terhet rónak a környezetre.
A Mazda sofőrjének valami elvonhatta a figyelmét, mert csúnya balesetet okozott.
Hét éve csábította el Elon Musk a Mazdától Franz von Holzhausent, aki nélkül a Tesla most csak félkarú óriás lenne. Az autógyártó sikerének ugyanolyan fontos része a merészbe hajló formaterv, mint az elektromos hajtás és az önvezető intelligencia.
Hogy miért? Persze, hogy egy kis trükközés miatt.
A Mazda eddig kitartott a szívó benzinmotorok mellett, most azonban itt a gyártó első új turbós erőforrása.
A gépkocsit megrongáló négy fiatalkorút a zalaegerszegi rendőrök gyanúsítottként hallgatták ki.
A japán gyártó legújabb modelljének vonalvezetése láttán vélhetően még az olasz designerek is elismerően csettintenek.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.
Harmadikként a szintén japán Denso autóalkatrész-gyártó cég is csatlakozott hozzájuk, hogy biztos legyen a siker.
Jófajta repedtfazék hangja van a szörnyecskének.
A japán gyártó érkezőben lévő új erőforrása egyesíti egymással a két motortípus előnyeit.
Kipróbáltuk a divatterepjárót, melynek utasterében olyan csend és békesség uralkodik, mint egy buddhista templomban, és amely járgányban ennek ellenére egy kisebb dózis MX-5 is felfedezhető.
Bár nincs igazán szüksége rá, a kis japán sportkocsi most kapott egy kis extra erőt.
Az egyik elfér a tenyerében, a másiknak viszont csak a slusszkulcsa fér el ugyanott. A kettő azonban mégis egyforma értéket képvisel.
A japánok kétüléses roadsteréből korábban is létezett keménytetős változat, de sosem volt átütő sikere. Az RF-nek viszont minden esélye megvan erre, hiszen mindent tud, amiért az MX-5-ért rajongani lehet, bónuszként pedig elképesztően vagány, és nem is drága. Van egy tippünk, melyiket érdemes választani!
A japánok Barcelonába invitáltak minket, hogy próbára tegyük felfrissített kompakt modelljüket, amelyen első pillantásra nehéz kiszúrni a változtatásokat, de ha megtaláltuk azokat, elégedetten dőlhetünk hátra. A 6-osból átszivárgó szoftveres újdonság révén pedig az anyós sem fog hányingert kapni a szerpentinen.
Az autót egy soros négyhengeres turbómotor hajtja, ami 600 lóerőt ad le az aszfaltnak – de nem ez az, ami miatt az ember első látásra beleszeret.
A japánok videóban mutatták meg, hogyan lesz a kocsiból néhány másodperc alatt kabrió.
A japán gyártó húzómodelljének legfrissebb kiadása nem a külcsín, hanem a belbecs tekintetében hoz újdonságokat, és ismét bebizonyítja, hogy egy tágas családi autó is lehet élvezetesen vezethető és szemrevaló.
2007 és 2015 között készült Mazda 3-asokat, CX-3-asokat, és CX-5-ösöket érint a visszahívás.