Íme az F1 jövője, 500 km/h-val száguldó autók jöhetnek
Vázoljuk, hogy néhány évtized múlva milyen lehet az autóversenyzés királykategóriája.
Vázoljuk, hogy néhány évtized múlva milyen lehet az autóversenyzés királykategóriája.
A brit gyártó legfrissebb újdonsága kabrió mivolta ellenére alig nehezebb zárt tetős testvérénél. És iszonyatosan gyors.
Erre tényleg nehéz lenne azt mondani, hogy jól indult az év.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
Ennek a szó szerint alig használt brit sportkocsinak alaposan megkérik az árát. Euróban 4 milliós kiadásra számíthat az új tulajdonos.
Mennyit mehetett vele a tulaj, nagyjából 6 percet?
Ezen a hétvégén Fernando Alonso a 311. – és jelen állás szerint utolsó – Forma–1-es versenyén áll rajthoz. Tizennyolc szezon, két világbajnoki cím, 32 győzelem, 97 dobogó, 22 pole pozíció van mögötte. Meg persze rengeteg sztori.
Ilyen könnyű versenyzőruhát eddig még nem lehetett kapni, de az alacsony tömegnek alaposan meg is kérik az árát.
A brit gyártó legújabb hibrid sportkocsijával akár 400 km/h-val is lehet száguldani.
Literteljesítmény fronton az eminens tanulók ma már a 270 lóerő/literes értéket is megközelítik.
A 43 éves német tulaj 1,2 millió eurót fizetett a járműért, majd két napra rá összetörte.
A tervek szerint 2019-ben debütálhat a McLaren 600LT Spider, ami hasonló képességekkel bír majd, mint a 600LT.
Ez a P1 több szempontból is érdekes, ezért nem csoda, hogy közel 600 millió forintot kérnek érte.
Egy belga egyetemi csapat élőben is megmutatta, hogy milyen egyszerű bejutni és elvinni egy Teslát.
Annak ellenére, hogy a McLaren nem túl szerencsés a Forma–1-ben mostanság, úgy tűnik, a való életben annál inkább óvják az égiek.
A McLaren sofőrje megállt a kocsival a kocsisor végén, a pickup sofőrje viszont későn reagáltt a dolgokra.
Amerikai sajtóértesülés szerint Carlos Sainz Jr. váltja az idény végén visszavonuló spanyolt.
Alig 24 órán keresztül örülhetett új autójának egy amerikai férfi, aki minden bizonnyal a gyorshajtásának köszönheti, hogy totálkáros lett a kocsija.
A brit gyártó legfrissebb újdonsága vélhetően okoz majd néhány álmatlan éjszakát a Ferrarinál.
A helyzet ahhoz hasonló, mint amikor valaki egy két-három mérettel kisebb ruhadarabot próbál magára ölteni. Csak itt éppen egy Forma–1-es járgányról van szó.