370 lóerős lett az új Mercedes S-osztály dízelmotorja
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Ez az egyedi kivitelű stuttgarti járgány elsősorban a Mika Häkkinen rajongók körében arathat komoly sikert.
A kecskeméti portál úgy tudja, május elejéig leállították a termelést a Mercedes-gyárban. A gyár egyelőre nem kommentálta az értesülést.
Az időjárás viszont nem volt éppen a legjobb kedvében, amikor a 1000 lóerős utcai Forma–1-es autót kivitték tesztelni.
Bemutatkozott hivatalosan is a stuttgarti márka legújabb kompakt elektromos autója, amely az európai piacra Kecskeméten készül majd.
A Koreai Népi Demokratikus Köztársaság nem meglepő módon nem foglalkozott túl sokat a szükséges licencek beszerzésével.
A stuttgarti gyártó legújabb elektromos autója a Kecskeméten gyártott A-osztály szabadidőautó változatára, a GLA-ra épül, és az ígéretek szerint akár 486 kilométert is képes megtenni csendben suhanva. Hogy ebből mennyit hoz a gyakorlatban, kiderül a tesztünkből.
A Mercedes EQB lesz a magyar gyár első teljesen elektromos modellje.
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári S500-at esetleg túl gyengének találják.
A futurisztikus külsejű és belsejű EQS elektromos autó forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
A zéró emissziós luxuslimuzint a stuttgarti cég legalább annyira dinasztiateremtőnek szánja, mint annak idején a luxuskategória mai etalonját, az S-osztályt.
Vélhetően szóba sem jöhetett valamiféle hibrid, vagy elektromos meghajtás egy ilyen ünnepi modell esetében, csak a 6.0 literes, 600 lóerő feletti klasszikus benzines erőforrás.
Mutatjuk milyen lehet a közel 9 évtized után feltámasztott patinás luxusmárka első újkori modellje.
Mindez némileg indokolja a több mint 70 millió forintos árát.
Egy jól felszerelt új C-osztály árából könnyedén kijöhet egy magasabb kategóriás, akár 6 hengeres motorral szerelt E-osztály is.
Itt a megoldás azoknak, akiknek egyszerűen kevés az eddigi 612 lóerős teljesítmény.
A regnáló hétszeres világbajnoknak idén alacsonyabb bérrel kell beérnie, de így sem igazán lehet oka panaszra.
Ezért a kompaktért több pénzt kérnek el, mint amennyibe egy új BMW M3 vagy Porsche 718 Cayman GTS 4.0 kerül.
A stuttgartiak felvarrták a négyajtós kupé ráncait, frissült a design és a technika is.
Az S-osztály méretkategóriájában versenyző újdonság hivatalos leleplezésére már csak két hetet kell várnunk.